تاریخ : 1397/10/9 11:32
شناسه : 205058



استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: فتنه گران برای به سرقت بردن فرهنگ و دین و معنویت نسل جوان ما به میدان آمدند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، آیت الله مهدی احدی سخنران و استاد اخلاق و خارج از فقه قم در مراسم ۹ دی شهرستان پاکدشت که به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) و در جوار ۵ شهید گمنام برگزار شد، گفت: شیطان برای مرگ فکر و عقل شما برنامه ها دارد.

وی افزود: آن زمان که در روز قیامت آتش جهنم و نسیم بهشت هر دو تداعی می شود ولی جوانی نصیبش آتش جهنم است، آن جوان فریاد می زند که من فکر می کردم عشق در دنیا همان بهشت است من نمی دانستم که ۶۰ سال در دنیا چون مُرده هستم.

وی بیان کرد: ندا می آید که راه بازگشتی نیست و دیگر نمی توانی برای جبران بازگردی.

آیت الله احدی تصریح کرد: اگر چون شهدا عقل و بصیرتمان را به خدا بدهیم، خدای متعال سیرابمان می کند و به لذت واقعی خواهیم رسید.

استاد درس اخلاق حوزه علمیه گفت:۹دی احیای فکر و فرهنگ و معنویت است، دشمنان برای گرفتن فکر اسلامی قد علم کردند و این مردم بصیر با راهنمایی رهبری بودند که نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

وی در ادامه به مسئله بانکداری اشاره کرد و گفت: هزینه دیرکرد بانک اسلامی نیست و یا ۳۰ میلیون وام می دهند و ۶۰ میلیون دریافت می کنند هیچکدام اسلامی نیست این درآمیختگی فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی است.

احدی گفت: برای احیای فرهنگ اسلامی باید فرهنگ غرب بمیرد؛ مراجع تقلید و عظام را به مردم بنشانید،  آنها لباس هایشان و طعامشان مثل مردم است، یعنی اگر مردم نمی توانند گوش در طعام بخورند آنها نیز همین گونه هستند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید