گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1397/10/9 14:26
شناسه : 205073

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست هر مقدار از اطلاعات دریافتی حقوق نمایندگان و مدیران را که می‌گیرد برای اطلاع مردم منتشر کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس از هیأت رئیسه مجلس تشکر کرد و گفت: انصاری معاون رئیس‌جمهور در 4 دی ماه اعلام کرد که لیست حقوقی 242 نفر از نمایندگان مجلس به این سازمان برای قرار گیری در سایت اعلام حقوق‌های مدیران و نمایندگان شده است.

وی افزود: باید مابقی فهرست حقوقی نمایندگان به دولت داده شود تا منتشر شود. ضمن اینکه دولت اعلام کرده است که اطلاعات حقوقی همه افرادی که در قانون بیان شده است، را بعدا منتشر خواهد کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از مجلس طبق ماده 29 قانون خواست یک سال و 10 ماه از زمان اعلام و انتشار حقوق‌های مدیران و نمایندگان گذشته است ولی باید دولت هر مقدار که اطلاعات حقوقی روی مدیران را دریافت کرد را منتشر کند تا سایر دستگاه‌هایی که تمامی این اطلاعات را ارائه نداده و یا آن بخش‌هایی که توجهی برای اعلام این اطلاعات نکرده‌اند، شود.

مطهری در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت:‌دولت باید تا پایان سال 96 این سامانه را کامل می‌کرد ولی در این خصوص تاخیر و تعلل دارد به همین علت به دولت تذکر می‌دهیم این موضوع هر چه سریع‌تر کامل شود.

پاسخی بگذارید