تاریخ : 1397/10/12 15:26
شناسه : 205116

فرماندار پاکدشت گفت: انقلاب اسلامی ایران، میراث برجا مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهداست.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز ، جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر و تدوین کتاب دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران  به ریاست هادی تمهیدی فرماندارشهرستان پاکدشت و با حضورمعاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و شریف آباد و مسئولین مرتبط در دفتر فرماندار برگزار شد.

تمهیدی در این جلسه ضمن تاکید برتسریع ارسال گزارشات پروژه های مختلف در حوزه های متعدد همچون آموزش و پرورش، بهداشت، کشاورزی، صنعت، عمران و امور شهری وروستایی و ...  به صورت مقایسه آماری قبل و بعد از انقلاب اسلامی  توسط مسئولین ادارات و سازمان ها به فرمانداری، دستور تدوین کتاب دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در شهرستان پاکدشت را صادر کرد.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، میراث برجا مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهداست. اکنون حفظ و نشر دستاوردهای انقلاب به منزله یادواره عظیم از نام و یاد شهداست، شهدایی که ولایت مداری را این چنین با رشادت‌معنا کردند و در کنار رهبری و دولت از کیان و مرزهای بابرکت جمهوری اسلامی ایران دفاع نمودند.

تمهیدی بیان کرد: ما به عنوان میراث داران نظام و انقلاب در شرایط حساس امروز که یاوه گویان و دشمنان نظام از فراسوی مرزها دندان برای دریدن انقلاب تیز نمودند، بر خود وظیفه می دانیم تا با بررسی دقیق و بیان دستاوردهایی که اجرایی شده و در نوع خود بی بدیل است،چهره واقعی انقلاب را ترسیم نماییم؛ انقلابی که به خوبی در جهان شناخته شده است و دشمنان نمی توانند مانع پیشرفت آن شوند.امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنایات رهبر فرزانه انقلاب و تلاش بی شائبه دولت تدبیر و امید و همدلی مسئولین کشوری و لشکری در اوج به سر می برد و با وجود برخی مشکلات ، ملت رشید ایران همچنان پای عهد خود با امام و رهبری ایستاده اند و این وظیفه ما را دشوارتر می کند و می بایست برای ارج نهادن به این همه افتخارات شبانه روز فعالیت داشته باشیم.

در ادامه جلسه معاونین فرماندار نظرات خود را در زمینه تدوین کتاب و برنامه های گرامیداشت دهه ی مبارک فجر بیان نمودند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید