تاریخ : 1397/10/15 10:32
شناسه : 205146


امام جمعه پاکدشت گفت:آن سیاسیون ساکت در فتنه ۸۸ بدانند که اگر فتنه ادامه می داشت چادر از سر زن های آن ها دریده می شد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز،حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه، اظهار کرد: روز ۹ دی نیز گذشت برنامه های نسبتا خوبی در ۳ شهر پاکدشت، فرون آباد، شریف آباد برگزار شد.

وی گفت: ۹دی تا ۱۹ دی از اهمیت ویژه ی برخورد دار است که آنرا به دلیل اهمیت به دهه بصیرت نامگذاری کردند؛ زیرا مردم بعداز پیروزی انقلاب بصیرت خود را حفظ کردند و با توجه به چاپ مطلب در روزنامه اطلاعات آن زمان و جسارتی که به ساحت امام راحل شد، مردم نتوانستند تاب بیاورند و بعداز مراجعه به مراجع تقلید در اعتراض به میدان آمدند و عده بسیاری از مردم و طلبه به شهادت رسیدند.

لزومی افزود: بصیرت از خون پاک شهدا نشات گرفت، امروز پیروزی و دوام انقلاب با توجه به گرفتاری ها و توطئه های دشمنان به خاطر همین بصیرت ملت است؛ برخی کلمه بصیرت را سیاسی می دانند، بصیرت یک کلمه و تشریفات نیست بلکه یک سرمایه عظیم است.

وی بیان کرد: آن شاالله از این گونه ها به سلامت عبور خواهیم کرد، به برکت این بصیرت دشمن را خوب شناختیم، تمام توطئه های دشمنان چون اختلاف اندازی میان ملت و مسئولان با بصیرت افزایی خنثی شد.

خطیب نماز جمعه پاکدشت افزود: مشکلات اقتصادی از جانب برخی ناآگاه در کشور رخ داد، دشمن دلش را به این مشکلات اقتصادی خوش کرده بود اما بازهم این ملت هستند که با همان بصیرت نشات گرفته از خون شهدا راهپیمایی بیادماندنی را در روز ۲۲ بهمن سال جاری رقم خواهند زد.

لزومی بیان کرد: من نه راست را می فهمم و نه چپ را؛ فقط می دانم رهبری حرف درست را می زند و باید از ایشان پیروی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر این بصیرت نبود در فتنه ۸۸ خدا می داند که چه پیش می آمد، سپاه و بسیج به میدان آمدند، برخی آقایان نمی خواهند برنامه های ایام الله ۸۸ به خوبی برگزار شود، آنها در زمان فتنه ۸۸ کجا بودند، بچه هایشان کجا بودند. 

لزومی گفت: در فتنه ۸۸ به کسی جسارت شد که تمام هستی اش را در عاشورا تقدیم خالق کرد؛ آن سیاسیون ساکت در فتنه ۸۸ بدانند که اگر فتنه ادامه می داشت چادر از سر زن های آن ها دریده می شد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید