تاریخ : 1397/10/16 15:33
شناسه : 205189

فردا صبح استاندار تهران صدر هیئتی متشکل از معاونین و مشاورین خود به خطه شهید پرور پاکدشت سفر می کند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، صبح فردا ۱۷ دی ماه سال جاری انوشیروان محسنی بندپی، در صدر هیئتی متشکل از معاونین و مشاورین خود به پایتخت گل و گیاه ایران، شهرستان پاکدشت سفر می کند.

در این سفر یک روزه برنامه هایی چون ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید و شرکت در جلسه شورای اداری، در برنامه های استاندار برنامه ریزی شده است که پس از ورود به پاکدشت اجرایی می شود.

گفتنی است شهرستان پاکدشت، به لحاظ فعالیت های متنوع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که با همراهی مسئولان شهرستان ایجاد شده، در استان تهران و کشور جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

پاکدشت با وجود ۳ شهرک صنعتی، ۳۰۰۰ هزار واحد صنعتی را در دل خود جای داده و به لحاظ تولید گل، صادرات سالانه یک میلیارد گل شاخه بریده را به بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده و بخشی از مصارف اقتصادی شهرستان، استان و کشور را تامین می کند.

وجود ۴۵۰ شهید دوران دفاع مقدس و ۶۹شهید مدافع حرم این شهرستان را بعد از ری، در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صاحب مقام می کند؛ به واقع پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران هم به لحاظ اقتصادی، هم به لحاظ کشاورزی و هم به لحاظ فرهنگی و ترویج روحیه شهادت طلبی، دارای شاخصه های والایی کرده که نشان دهنده وحدت و همراهی مردم و مسئولان شهرستان پاکدشت است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید