تاریخ : 1397/10/17 14:26
شناسه : 205208
 

استاندار تهران گفت:اعتبارات دولتی برای تکمیل کمربندی پاکدشت محدود است و اگر بخواهد منتظر اعتبارات دولتی باشیم باید یک پرسه ۲۰ ساله را تجربه کند لذا مسئولان با اتحاد و کار منسجم یاس و ناامیدی را از جامعه بزدایند. 


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت که به میزبانی فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: دکتر قمی نماینده دلسوز شهرستان هستند که به خاطر ساده زیستی و اخلاق مداری مورد توجه مردم قرار دارد و مطالبات مردم را دلسوزانه پیگیری می کند.

استاندار تهران افزود: در حال حاضر که دشمنان به سرکردگی آمریکا توطئهای جدیدی را در کنار فشار اقتصادی بر ملت ایران متحمل کرده اند، می طلبد مسئولان با اتحاد و کار منسجم یاس و ناامیدی را از جامعه و مردم برطرف و دورسازند.

وی بیان کرد: اینگونه که از سخنان متحد مسئولان بویژه دکتر قمی متوجه شدم مهمترین مسئله ، کمربندی است اعتبارات دولتی برای تکمیل کمربندی پاکدشت محدود است و اگر بخواهد منتظر اعتبارات دولتی باشیم باید یک پرسه ۲۰ ساله را تجربه کند، این طرح با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود سر یع تر انجام می شود.

بند پی بیان کرد : امسال برای  قطار شهری پاکدشت اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان درنظرگرفته شده است و این به خاطر همت قمی نماینده مجلس شورای اسلامی است که تلاش نمود ۳ طرح مهم چون کمربندی، بیمارستان و قطار شهری به عنوان پروژه های ملی دارای ردیف بودجه شوند.

استاندار تهران گفت :برای تامین آب شرب تلاش می کنیم تا از سد ماملو سهم بیشتری از آب به شهرستان پاکدشت اختصاص یابد؛ پیگیر مشکلاتی چون برداشت بی رویه از سفره های زیرزمینی باشیم، زیرا خود این باعث نشست و مشکلات عظیم آن می شود، اگر لازم باشد برای تامین سفره های آب های زیرزمینی، به نقاط پایین خاک آب تزریق می کنیم. 

وی تصریح کرد : مترو پایتخت فعلا در فاز مطالعاتی است و نمی توانیم در این خصوص به مردم قول دهیم ، نگاه ما در تخصیص اعتبارات در سالیان گذشته به تخصیص اعتبارات استان عدالت محور نبوده است، در این راستا ۳۰ نماینده استان تهران،۴ نماینده اقلیت و ۵ نماینده شهرستان های استان تهران را دعوت نموده ایم تا برای رفع مشکلات کمک بگیریم.

بندپی  ادامه داد:در سه شاخص آموزش بهداشت و مسکن در شرق و غرب استان از شاخص های کشوری عقب هستیم ، در گذشته به  تهران را از خیابان انقلاب به بالا نگاه می شد و استان  اصلا در نظر گرفته نمی شد. 


استاندار تهران خبر داد : با مجمع نمایندگان استان جلساتی را در خصوص افزایش اعتبارات در بودجه داشتیم و تلاش می کنیم این امر محقق شود.  

وی در پایان به پاسخگویی مسئولان به مردم و عمیق شدن این ارتباط اشاره کرد و گفت:  اقدام امام جمعه تهران در برداشتن لایه های حفاظتی در مصلی نماز جمعه پسندیده است، با مراقبت و صیانت در سایه انسجام همدلی و همکاری می تواند دیوارهای اینچنین را برداریم، این بر ما تکلیف است که برای مردم که سرمایه های اجتماعی کشور هستند اعتماد سازی کنیم.

انتهای پیام/

استفاده از خبر در خبرگزاری ها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی همراه دارد 

پاسخی بگذارید