تاریخ : 1397/10/18 11:16
شناسه : 205242

نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند همزمان با نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

به‌گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد، نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند، یازدهمین استارت‌آپ واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری است که با حمایت از صاحبان ایده و دانشجویان خلاق برگزار خواهد شد.

علی شهابی با اشاره به برگزاری استارت‌آپ‌های قبلی این واحد دانشگاهی به خبرنگار روابط عمومی گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ نفر از ایده‌پردازان در قالب ۱۰ تیم در این رویداد استارت‌آپی شرکت کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان واحد یادگار امام(ره) ادامه داد: در افتتاحیه روز اول این رویداد، کارگاه‌های آموزشی در حول مباحث کسب و کار برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با مبانی آن برگزار می‌شود و در ادامه مشاورانی برای ایجاد گروه‌های استارت‌آپ وارد عمل خواهند شد.

شهابی با اشاره به استقرار مشاوران کسب و کار برای ارزیابی کیفیت ایده‌ها، اظهار کرد: پس از ارزیابی اولیه ایده‌ها در روز نخست، گروه‌های ایده‌پرداز ‌از روز دوم بر روی تکمیل و معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. در نهایت گروه‌ها باید کمینه محصول پذیرفتنی خود را در روز آخر برای ارزشیابی ارائه دهند.

وی در پایان با اشاره به حمایت از برگزیدگان استارت‌آپ شهر هوشمند تصریح کرد: برای سه تیم نخست این دوره از استارت‌آپ‌های واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری جوایز نقدی و امکان استقرار به‌عنوان هسته‌های فناور در مرکز رشد این واحد دانشگاهی فراهم خواهد شد.

نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) تهران برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://evand.com/events/mrud-iausr-sw
مراجعه نمائید.

پاسخی بگذارید