تاریخ : 1397/10/18 23:00
شناسه : 205248



فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دو دستگی تهدیدی برای کشور محسوب می شود ؛ بجای آنکه منافع گروهی، سیاسی و حزبی را اصل قرار دهیم باید منافع مردمی در نظر داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز  - هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ری با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی با مردم حفظ و معنا پیدا می کند و این مهم برای دشمنان موضوعی بی معنایی نیست، گفت:علت عدم جنگ و آسیب جدی دشمنان به ایران در ضربه سختی است که در 8 سال دفاع مقدس و انقلابمان به آنان وارد کردیم، و این  پایداری همچنان باقیست چون  مردم ما به آرمان های امام و شهدا پایبندند. لذا توجه داشته باشید که این تفکر اسلامی هم با گذشت زمان جان می یابد و قوت بیشتری پیدا می کند. 

فرماندار ویژه ری افزود: آنچه که می تواند جمهوری اسلامی را دچار چالش کند و از اعتبار بیاندازد، ترک مردم از صحنه است؛  بدان معنا که امیدی دیگر وجود ندارد و کارایی نظام جمهوری اسلامی ازدست رفته باشد. این عامل موجب خواهد شد دشمن بدون اینکه هزینه ای انجام دهد، بتواند در تمامی توطئه های خود موفق شود. 


جمالی پور گفت: با مطالعه نهضت های مقاومتی کشورهای دیگر این نکته را در می یابیم، با آنکه آن کشور ها روح سلحشوری ایران را ندارند ولی دشمن برای اینکه هزینه ی کمتری متقبل شود نامیدی و یاس را پایه و اساس برنامه های خود قرار داد تا بین مردم فاصله بیاندازد. 

وی بیان کرد : در دهه چهارم انقلاب باید اتفاقات رخ داده را شناسایی کنیم و تا حرکتی ایجاد کنیم که مردم آغاز پیشرفت، همدلی و عبور از شرایط را در همین آغاز رسیدن به دهه پنجم انقلاب ببینند. 

فرماندار ویژه ری تاکید کرد : مردم و مسوولین با یک صدایی در جامعه، باید بتوانند این فضای غبار آلود را از سر مردم بزدایند. تا حق و باطل مشخص شود و دلسوزی ها در نظام بیشتر دیده شود. 


جمالی پور با تاکید براینکه امروزه گاها منافع حرکت و جریان های بی قانون بر خواست مردم و مسوولین تحمیل می شود،گفت:  بجای آنکه منافع گروهی، سیاسی و حزبی را اصل قرار دهیم باید منافع مردمی در نظر داشته باشیم. دو دستگی امروز تهدیدی برای کشور است باید درک و همیاری مردم با مسوولین بیشتر  شود و این در گذر همدلی و همبستگی میسر خواهد شد. ما می توانیم با شناسایی دقیق آغاز انقلاب و هدف آن راه درست را تعیین کنیم.


وی از اقدامات پیشرو در دهه فجر انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی، بیان کرد : تعداد 40 برنامه توسط بسیج عبدالعظیم (ع)، 14 برنامه  توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، 14 برنامه توسط کمیته امداد، 50 عنوان برنامه توسط اداره ورزش، 23 برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد، 3 برنامه توسط صنعت و معدن، 6 برنامه توسط اداره تبلیغات و هفت برنامه پیشنهادی نیز توسط شورای هماهنگی برگزار می‌شود.


جمالی پور ادامه داد :طرح 40 شب 40 مسجد، 10 شب 10 میز خدمت و طرح 40 شب 40 فیلم از مهمترین و شاخص ترین برنامه‌های این دهه است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: اهدای جهیزیه به 140 نوعروس، برگزاری نمایشگاه تولیدات فرهنگی، نشست گفتمان‌های دینی، کتابخوانی در مدارس، نصب پرچم در سردرب منازل مسکونی، تجمع هیات‌های مذهبی، نشست بصیرت در مساجد، محفل انس از جمله دیگر برنامه هاست.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید