تاریخ : 1397/10/21 00:02
شناسه : 205266


فعال فرهنگی و رسانه ای شهرستان ری ودبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان گفت :  خانه مطبوعات و رسانه های استان تهران مرجع قانونی رسیدگی به امور خبرنگاران است، لذا  سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران به مساله حضور مسوولان بسیج رسانه استان تهران  و ری برای ایجاد و حمایت از تشکل غیر قانونی خانه رسانه ری با موازین متقابل خانه مطبوعات ورود کند. 


در گفتگو با خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز -  جعفر خدا قلیزاده فعال فرهنگی و رسانه ای شهرستان ری بیان کرد: عقب نشینی انفعالی و کاملا شکست خورده عده اندکی که با غوغاسالاری و فریب افکار رسانه ای بوق در کرنا کردند که برای خبرنگاران محترم باصطلاح«خانه رسانه ری»ساختند، روز گذشته چند نفر، آنان که با بیت المال مسلمین و رانت خواری سفره رنگین برای خودشان پهن کرده بودند، تبدیل به جمعی از فعالان  رسانه ای شدند در موضعی انفعالی و درمانده و سوال بر انگیز اعلام کردند«جمعی از فعالان رسانه شهرری»با یک مقام مسئول دیدار کردند؟

خداقلیزاده ادامه داد: چون مبلغی (بیت المال یا رانت خواری حزبی) که قبلا از برخی نهاد های خدمات رسان عمومی دریافت کرده بودند،کاملا هضم و جذب معده شده است،دیگر چه نیازی به آن «خانه شعاری» دارند؟میخواستند برای هزینه خود،مشروعیت و مقبولیت درست کنند که انجام دادند؟و چه آسان متاع ارزشمند آخرت رابه متاع نا چیز دنیا معاوضه می کنند. 

دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان  اظهار داشت: بنده برای برخی از خبرنگاران بسیج رسانه هم متاسفم که جایگاه ارزشی بسیج رسانه، این لشکر مخلص الهی را با اینگونه حضورشان جای سوال گذاشته اند؟این موضع انفعالی نشان می دهد که موسسین اولیه خانه باصطلاح رسانه ری فقط مدعیانی بیش نیستند. 

وی با بیان اینکه بسیج یکی از نهادهای انقلابی ومردمی است و نمی توان اهداف آن را صرف ایجاد دو دستگی ها کنیم، گفت: ما تابع قانون هستیم، طبق قانون خانه مطبوعات و رسانه ها متولی رسیدگی به امور خبرنگاران است لذا باید در زیر یک پرچم واحد کارها را پیش ببریم و نباید با یکسری غوغا سالاری های حزبی و تبلیغاتی افکار عمومی را مشوش و همراهی با آنان را در  فضایی غبار آلود همراهی کنیم. 

خدا قلیزاده تاکید کرد: اگر یک تشکل، انجمن، کانون و... ادعای رسمیت دارد باید با اعلام یک شماره ثبت و کسب مجوز وارد میدان شود نه اینکه صرف برگزاری مراسمی بدون اطلاع به مراجع زیرصلاح اقدام به حرکتی نمادین و نمایشی در بین خبرنگارانی که رکن چهارم دموکراسی محسوب می شوند، اقدام به ایجاد دو دستگی کنند. پس ما ازین حرکت حمایت نخواهیم کرد و خواستار بررسی و رسیدگی مسئولان اجرایی شهرستانی، استانی و همچنین پیگیری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران هستیم تا تمامی قضایای حل و فصل شود. 

 دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان یادآور شد: 9 دی روز بصیرت و آگاهی در مقابل اجانب داخلی  بود که می خواستند ملت از ولایت و اصل آن دور کنند واین مسئله چنان  پر رنگ و بزرگ نشان دادند که بعضی دچار انحراف شدند. عملکرد این خانه ی شعاری نیز با همین سمت و سو پیش می رود چنانچه خود شاهد آنید که دراین روز اعلام کردند این روز متعلق به حمایت از دکتر روحانی بود ولی در اصل و مبنا چنین مسئله ای مطرح نیست بلکه پیامد آن  اعلام همبستگی و حمایت از مطلقه بسیج از ولایت و رهبری بود کسی که اینگونه برداشتی داشته باشد، قطعا خائن به ملت است. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید