تاریخ : 1397/10/26 23:32
شناسه : 205350


بخشدار فشافویه از برگزاری 95 عنوان ویژه برنامه دهه فجر در این بخش خبر داد. 

‍ ‍به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه - فیض اله امامی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با سالیان قبل تفاوت اساسی دارد و آن هم به دلیل رجز خوانی دشمنان نظام در یکسال گذشته هست که به خیال خامشان این نظام چهل سالگی خودش را نخواهد دید که البته این خیال باطل را به گور خواهند برد.

امامی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری چهل سالگی انقلاب، پختگی، ثبات و بلوغ انقلاب اسلامی است.
 
رئیس ستاد دهه فجر بخش فشافویه اضافه کرد: مردم شریف و نجیب ایران علی رغم تمام مشکلات اقتصادی که دارند در 22 بهمن امسال حمایت قاطع خود را از نظام و رهبری به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی با تاکید بر مردمی برگزار کردن دهه فجر، گفت: در ایام دهه فجر 95 ویژه برنامه در بخش فشافویه در شهر حسن آباد و روستا ها برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات پیش روی ، بیان کرد: از جمله این برنامه هاییم دهه فجر امسال میتوان به  همایش پیادروی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مادران شهیدان، غبار روبی شهدا، برگزاری سخنرانی ها با حضور شخصیت های محلی، استانی و ملی، برگزاری نشست های بصیرتی دانش آموزی و دانشگاهی، برگزاری نمایشگاه ویژه انقلاب، اجرای شب شعر و نمایش فیلم، اجرای هر خانه یک پرچم، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های متنوع ویژه بانوان، برپای خیمه به مناسبت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه های ویژه روستاها و.... اشاره کرد.

گفتنی است : دومین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور امامی بخشدار فشافویه ، حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس هیات حل اختلاف بخش، حجت الاسلام و المسلمین صرفی پور نمایندگی عقیدتی سیاسی بسیج فشافویه و مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی و دهیاران در محل بخشداری  برگزار گردید. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید