تاریخ : 1397/10/28 16:00
شناسه : 205358

امام جمعه موقت پاکدشت گفت:۴ عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و تا این حرکت عظیم را به سرانجام رسید. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - حجت الاسلام و المسلمین عباس مرادی خطیب موقت نماز جمعه پاکدشت، در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته، بیان کرد: در آستانه ماه بهمن، ماه حماسه های بزرگ قرار گرفته ایم، طبعا در چنین روزهایی یکی از موضوعات مورد بحث خطیبان نماز جمعه یادآوری خاطرات آن روزهاست.

 وی گفت: ۴ عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد واین حرکت عظیم را به سرانجام رسانید ، نخستین عامل لطف خدای متعال بود که در قرآن کریم نیز وعده الهی آمده است ،  همچنین عنایات ائمه اطهار(ع) و امام عصر(عج) از دیگر عوامل در پیروزی انقلاب است.

مرادی گفت: جایگاه امام راحل(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری در هدایت پیروزی انقلاب و حفظ آن نیز عامل سوم و اتحاد ملت عامل چهارم پیروزی است که به معنای واقعی همان اتکا به ریسمان الهی است.

خطیب موقت نماز جمعه پاکدشت بیان کرد: بعضی ها سعی دارند دستاوردهای انقلاب اسلامی را هیچ بشمارند ولی اگر فردی با بصیرت و آگاهی به بررسی مشغول شود قطعا حیله های دشمنان با شکست مواجه می شود. پیروزی انقلاب همراه با برکات بسیار زیادی برای ملتمان بود چنانچه بلادمان را اسلامی کرد که این خود نکته هائز اهمیتی است.  

وی در ادامه به فرا رسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه، فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: عمر این بانوی مکرم اسلام کوتاه اما با برکت بود آنقدر مهم که امام عصر(عج) می فرمایند،حضرت زهرا(س) الگوی حسنه هستند.

امام جمعه موقت پاکدشت تصریح کرد: دین مداری، بندگی در راه خدا، عفاف و حجاب، اخلاق حسنه و ولایتمداری از جمله ویژگی های این بانوی بزرگ اسلام است.

مرادی گفت: بعداز رحلت پدر اتفاقات بسیاری برای ایشان افتاد اما هیچ گاه صحنه را خالی نکردند و با یادآوری سخنان گرانقدر مدر برای اصحاب و یاران از مقام ولایت زمان خود دفاع کرد. وی افزود: در زمان خوبی همه ایمان خود را حفظ می کنند اما سختی ها نشان دهنده مومن واقعی است. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید