تاریخ : 1397/11/4 10:30
شناسه : 205408

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: زمان رسیدن به یک حادثه حریق منزل و یا خودرو ۳ الی ۴ دقیقه زمان طلایی است که برای رسیدن به محله حصارامیر حساب کنیم بدون ترافیک ۱۰ دقیقه طول می کشد.



قاسم خواجه حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت، از ساخت چهارمین آشیانه آتش نشانی در محله حصارامیر خبرداد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت که عمدتا به دلیل مهاجرت از دیگر نقاط ایران به پاکدشت انجام می شود، نیاز ایستگاه آتش نشانی محله حصارامیر با توجه به مسافت زیاد آن به نزدیک ترین ایستگاه،(خرمشهر) احساس می شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت تامین امنیت مردم در محله حصارامیر، مهندس داریوش پازوکی شهردار پاکدشت دستور ساخت چهارمین ایستگاه و آشیانه آتش نشانی را صادر نمود و کار طراحی و اجرای آن با تملک زمین آغاز شد.

خواجه حسینی گفت: کار سوله آتش نشانی در حال اتمام است و ان شاالله تا پایان سال این ایستگاه به ناوگان آتش نشانی خواهد پیوست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت بیان کرد: بعد از اتمام این ایستگاه، امیدواریم  به زودی با تملک زمین برای ساخت آشیانه محله مسکن مهر، کار طراحی و ساخت آن نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.

گفتنی است: ایستگاه آتش نشانی محله حصارامیر در زمینی به مساحت ۹۷۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و در یک طبقه در حال ساخت است که طراحی آن براساس نقشه های تیپ مرکز مطالعات شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه و به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید