تاریخ : 1397/11/5 19:13
شناسه : 205411

امام جمعه پاکدشت گفت:دشمن در این ۴۰ سال روزی دست از ضربه زدن به انقلاب برنداشته، حواسمان به شبیخون های دشمنان باشد.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان جایگاه مهم دستاوردهای انقلاب، اشاره کرد: روزهای بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت در تقویم جمهور اسلامی است که دو روز آن از بقیه روزهامتفاوت است.

وی با اشاره بر 26 دی ماه سال 57 کرد و گفت: شاه در تاریخ از ایران گریخت. در ظاهر فرار شاه شاید کم اهمیت بود ولی این به معنای فروپاشی و سقوط رژیم 2500 ساله بود.

لزومی افزود: فرار شاه یعنی قطع شدن استعمار و چند رژیم فاسد که قریب به ۳۰۰۰سال بر مردم ظلم کردند؛ رژیم قاجار یک رژیم تازه به کار نبود بلکه ۲۵۰۰سال بر مردم ظلم کرد؛ بلافاصله بعد از آن با آنکه دشمنان با ورود امام خمینی به کشور مخالف بودند و تلاش بسیار کردند که این امر محقق نشود اما به خواست مردم امام راحل به کشور بازگشت و با فاصله ۱۰ روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و به گفته امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب طلیعه فجر رخ داد و در واقع انقلاب اسلامی ایران انجار نور بود.

وی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تعلق به مردم دارد. لذا برای شرح و شمارش دستاوردهای این انقلاب در این 40 سال، باید زمان زیادی صرف کنیم.

امام جمعه پاکدشت در ادامه خطبه به پیمان شکنی آمریکا اشاره کرد و گفت: سیاستمداران آمریکایی در تلاشند  تا پیمان شکنی های خود را با ملت ایران در خفا انجام دهند؛ چنانچه ترامپ حرف دلش را در اردن صریحا خطاب به کشورهای دیگر بویژه اردن ضمن آنکه آنها را دوستان خود خطاب کرد، گفت:ما به دنبال از بین بردن رژیم ایران هستیم، از همه دوستان دعوت می کنم در ساقط کردن نظام ایران کمک مان کنند.

وی گفت: رئیس جمهور اردن در پاسخ به دعوت آمریکا، جواب منفی داد؛ آمریکا تاکنون از این سخنان گزاف بسیار به میان آورده اما سودی نصیبش نشده است؛ این روزها حال و روز آمریکا خوب نیست و مشکلات عدیده در کشور خود دارد که باید به آن رسیدگی کند.

لزومی عنوان کرد: رئیس جمهور اسرائیل طی سخنرانی به اقتدار ایران در جهان و منطقه اعتراف کرد و گفت:ایران از مقتدترین کشور های جهان است. چون همزمان سوریه، عراق، یمن هدایت کرد و نابودی ما نیز نقشه کشید.

خطیب نماز جمعه پاکدشت در اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، افزود: راهپیمایی سال جاری از اهمیت ویژه ی برخوردار است زیرا هیچ سالی اینچنین دشمنان بر ملت ایران فشار نیاورده بودند، حالا با حضور چشمگیر مردم دشمنان خواهند فهمید با صبر و حضور چشمگیر مردم نصرت الهی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید