تاریخ : 1397/11/13 10:45
شناسه : 205502

امام جمعه پاکدشت گفت: آمریکا 20 بار زیر پای انقلاب اسلامی ملت ایران لگدکوب شده است .




امام جمعه پاکدشت گفت: آمریکا 20 بار زیر پای انقلاب اسلامی ملت ایران لگدکوب شده است . 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب قدرت است، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن دهه شادی ملت است، مردم ایران همیشه در حزن و اندوه نبود.

لزومی گفت: ۱۳ سال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تبعید به سر می بردند، ملت دلش برای امام لک زده بود، در آن روزگاران رساله امام کم پیدا می شد، نام امام را کسی نمی توانست به زبان بیاورد، روزی که امام به کشور بازگشت با وجود ممانعت ها و فشارهای بسیار، امام راحل مورد استقبال مسئولین تراز اول چون شهید بهشتی و.... قرار گرفت، استقبالی که دوست و دشمن مات و مبهوت ماندند، در مسیر فرودگاه تا بهشت زهرا جای سوزن انداختن نبود و مسیر مملو از جمعیت بود.

امام جمعه پاکدشت افزود: امام روزی که تشریف آوردند، نگفتند بروم استراحت کنم، فرمودند بروم در کنار مردمی که در مسیر انقلاب جان شیرین خود را اهدا کردند.

وی بیان کرد: امام راحل چند جمله بیان نمودند که می توان به این جمله اشاره کرد" من آمده ام تا خادم مردم باشم"، " من آمده ام تا دست عجانب را از کشور کوتاه کنم" این سخنان نشان از تواضع و روح بلند امامی داشت که محبوب دل ملت است.

لزومی تصریح کرد: جمله " من آمده ام خادم ملت باشم" یک مدال ارزشمند است که مسئولان باید بیشتر به آن دقت داشته باشند، این عظمت و بزرگی را خدا به امام خمینی عطا فرمود و باید از این تواضع همه و همه درس بگیریم و نوکر ملت باشیم.

امام جمعه پاکدشت در ادامه به برخی از خدمات انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم سالاری دینی، ولایت فقیه، آزادی و استقلال از جمله دستاوردهای انقلاب در داخل کشور و شکست های ۲۰ باره کدخدا از ملت ایران دستاوردی بزرگ است که هنوز آمریکا نتوانسته از جا بلند شود و زیر پا ملت لگدکوب شود و تا سینه در باتلاق فرورفته است و ان شاالله به زودی نابودی آمریکا را خواهیم دید.

وی در ادامه به تقارن دهه فاطمیه با دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما سرچشمه اش از نقش آفرینی حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت نشات می گیرد، ما مدیون رشادت این بانوی بزرگ اسلام هستیم، باید مجالس عزاداری شهادت این بانوی بزرگ اسلام با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

لزومی در ادامه به افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در پاکدشت اشاره نمود و گفت: این دفتر را سیاسی نباید کرد و کسی نباید از عملکرد این دفتر بهره برداری سیاسی کند، تاکنون ۳۰۰ جهیزیه نوعروسان کم بضاعت از طریق آستان قدس رضوی هدیه داده شده است و امروز نیز ۱۴ جهیزیه دیگر به این عزیزان هدیه داده می شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید