تاریخ : 1397/11/13 11:43
شناسه : 205504

رئیس هیئت سوارکاری پاکدشت گفت:با وجود جوانان عاشق این رشته و جانبازان فعال، زمینه برای رشد سوارکاری بسیار است.



به گزارش معصومه محمدی  خبرنگار شاخه سبز  از پاکدشت، دومین رویداد سوارکاری استقامت استان تهران،  جام سرداران شهید ولی اله قمی و خلیل شیرازی، به میزبانی پاکدشت در باشگاه سوارکاری توسن در آستانه دهه مبارک فجر، با حضور دکتر قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، تمهیدی فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، معاون عمران فرماندار، مدنی رئیس بنیادشهید, طالقانی رئیس اداره ورزش شهرستان  برگزار شد.

این سری مسابقات در مراحل مختلف ۲۰ کیلومتر تا ۶۰ کیلومتر برگزار شد و سوارکاران جوان توانستند  مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است که شهرستان پاکدشت میزبان سری مسابقات سوارکاری کشوری بود.
جمشید دومیرایی رئیس هیئت سوارکاری پاکدشت ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان در کنار سوارکاران استان تهران، اظهار کرد: سوارکاری از دیرباز متعلق به ملت ایران بوده حال آنکه این به نام آمریکا ثبت شده است.

وی گفت: وجود چاپارخانه ها خود گواه این مطلب است و این نشان دهنده استعداد خوب این رشته در ایران دارد.

دومیرایی بیان کرد: این رشته در استان هایی چون لرستان، کردستان و اصفهان رشد خوبی داشته، حال آنکه با وجود سوارکاران خوب پاکدشت، استان تهران نیز توانسته جایگاه خوبی را در میان این استان ها به خود اختصاص دهد.

وی گفت: با وجود جوانان عاشق این رشته و جانبازان فعال، زمینه برای رشد این رشته بسیار است و می توان با کمک مسئولان گام های موثرتری در این رشته برداشت.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید