تاریخ : 1397/11/13 22:15
شناسه : 205511

مدیر آموزش و پرورش بخش جواد آباد ورامین گفت: از ابتدای ورود بنده به آموزش و پرورش جواد آباد 8پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفت که 4مدرسه تا اوایل مهر به بهره برداری می رسد.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز در ورامین - عباس کیوانلو در نشست نهضت اطلاع رسانی مسوولان ورامین که به مناسبت چهل سالگی انقلاب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: فرایند تعلیم و تربیت تعطیلی ندارد و محدود به زمان خاصی نیست و دانش آموزان در 24 ساعت 5 ساعت در مدرسه حضور دارند و باید به تعلیم و تربیت آنها کمک کرد.

وی گفت: اولیا بزرگترین بازوان آموزش و پرورش هستند و باید کمک حال مدرسه باشند.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد افزود: در بخش جوادآباد 54 آموزشگاه وجود دارد که بیشتر آنها در دوره ابتدایی است و تراکم دانش آموزی در بخش جوادآباد 18 نفر است.

وی افزود: 13 آموزشگاه در بخش جوادآباد مدرسه چند پایه است که معلم مدرسه به تنهایی همه اقدامات را انجام می دهد که یکی از معضلات مهم این بخش است.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد  تصریح کرد: بخش جوادآباد دو مدرسه شبانه روزی دارد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و دانش آموزان از تمام امکانات استفاده می کنند و مدرسه ای دیگر در روستای خاوه، شامل دوره اول متوسطه دخترانه است.

کیوانلو بیان داشت: در بخش جوادآباد 450 نیرو دارد و نحوه آموزشی معلمان را در بخش به خصوص سرباز معلمان رصد می شود و به خاطر اینکه در مقابل دانش آموزان احساس مسؤولیت می کنیم .

این مسؤول گفت: کل دانش آموزان بخش جوادآباد  4955 نفر است که تعداد 2591 دانش آموز پسر و الباقی دختر هستند که مشغول به تحصیلند، ولی تعداد دانش آموزان اتباع از دانش آموزان ایرانی زیادتر هستند ولی تمام امکانات آموزشی را به نحو احسن دریافت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد به پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته بخش جوادآباد از نظر امتیاز بندی نمره 96 را کسب کرد و جزء رتبه های عالی و برتر بوده و در حوزه ساماندهی نیروی انسانی رتبه برتر را کسب کرد.

وی تاکید کرد: در ابتدای ورود بنده به بخش جوادآباد این بخش رتبه برتر مدارس فرسوده در استان را داشت و با تمام تلاش سعی کردیم این مشکلات را رفع کنیم و تا امروز 8 پروژه در دست ساخت است و چند پروژه نیز با حضور وزیر افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد اذعان داشت: در روستای جعفر آباد جنگل دانش آموزان در کانکس مشغول به تحصیل بودند که وقتی یک خیر این مورد را دید اقدام به ساخت مدرسه کرد و در حال استفاده می باشد.

کیوانلو به موضوع  افزایش مدارس بخش جوادآباد اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید چهار مدرسه به فضای آموزی این بخش اضافه می شود و همه مدارس از نظر گرمایشی استاندارد هستند و هیچ مشکلی در خصوص گرمایش مدارس نداریم.

وی به وضعیت مدارس بخش جوادآباد  اشاره کرد و گفت: 95 درصد مدارس این جوادآباد  روستایی هستند و 50 درصد مدارس هوشمند هستند و این هوشمند سازی از طریق خیرین صورت گرفته است .

کیوانلو خاطر نشان کرد: بخش جوادآباد از نظر در آمدزایی رتبه آخر را دارد، ولی از نظر رتبه بندی در خصوص هوشمند سازی در  بخش رتبه دوم در استان تهران را بدست آورده است.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد  در پایان به رتبه های بخش جوادآباد و اعزام آنها به مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: در حوزه کار و دانش در رشته دامپروری رتبه برتر کشور را بدست آوردیم و به مسابقات جهانی اعزام می شوند و با توجه پایین بود سواد پدران و مادران، اولویت برنامه های این بخش بحث تربیتی است و آموزش خانواده از برنامه تربیتی این بخش بوده که موفق عمل کرده است.


انتهای پیام/ زارعی 



پاسخی بگذارید