تاریخ : 1397/11/15 20:25
شناسه : 205551

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت گفت:برگزاری مجالسی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران محافلی سرشار از معنویت پدید می آورد که در قالب ورزش باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی می شود.




شاخه سبز - رضا مدنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مسابقات تیر اندازی، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، بیان کرد : با توجه به  فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، بانوی اسوه صبر و مقاومت که مقارن با دهه فجر انقلاب اسلامی شده است ما با برگزاری مجالسی همراه با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می شویم تا محافلی سرشار از معنویت داشته باشیم. 

مدنی افزود: یادآوری روزهای نبرد حق علیه باطل و تجدید دیدارهای همرزمان قدیمی در قالب ورزش باعث افزایش روحیه نشاط می شود، روزگارانی که جز دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از سیره ائمه اطهار به ارث رسیده است. پس امید است با کمک مسئولان شهرستان بتوانیم محافل بیشتری برای میراث داران روزهای پراز افتخارات ایران اسلامی را در پاکدشت داشته باشیم.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت اشاره کرد: بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات تیراندازی ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران پاکدشت با حضور ۵۵ تیرانداز در رشته تفنگ بادی در سالن تیراندازی شهرستان برگزار کردیم. 

وی افزود :در این مسابقات ۵۵ شرکت کننده در قالب ۱۱ تیم به رقابت با هم پرداختند که در پایان مسابقات ۳ نفر جانبازان سعید بیاتی(۵۰ درصد)، عباس میرزایی راد(۵۰درصد)،  و نجف هداوند میرزایی(۳۰درصد)، اکبربافرانی(۵درصد) مشترکن مقام سوم، با امتیازات ۱۳۰، ۱۲۸ و ۱۲۵ مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت گفت: در پایان این دوره از مسابقات جوایز به نفرات اول و دوم (نجف هداوند میرزایی، اکبر باران) اهدا شد که  سفر به مشهد مقدس با یک همراه بود. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید