تاریخ : 1397/11/16 14:05
شناسه : 205562

استقلال آخرین خرید خود را در بازار زمستانی نقل و انتقالات انجام داد:گادوین منشا .

گادوین منشا که در سال های گذشته مهره تاثیرگذاری در ترکیب پرسپولیس بود با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوست تا به مهمترین و البته جنجالی ترین خرید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.


گادوین منشا بعد از درخشش در ترکیب پیکان در لیگ شانزدهم برای لیگ هفدهم به عنوان یک ستاره به پرسپولیس ملحق شد تا بتواند به قهرمانی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. منشا در طول یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس نمایش خوبی داشت و  یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود اما او در نیم فصل اول لیگ برتر آمار خوبی در گلزنی از خود به جای نگذاشت و همین مساله باعث شد برانکو او را در لیست مازاد قرار بدهد تا ماریو بودمیر را از باشگاه دینامو زاگرب جذب کند.


با این حال شفر به دلیل اعتقاد ویژه ای که به سبک بازی گادوین منشا داشت و مهارت بالای او در حفظ توپ و شوت زنی از مدیران استقلال خواست که این بازیکن را جذب کنند که امروز بالاخره این اتفاق افتاد و منشا با قراردادی یک سال و نیمه با آبی های تهرانی قرارداد امضا کرد.


منشا با حضور در استقلال در کنار فرشید اسماعیلی، اسماعیل گونسالوس، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، پاتوسی، روح الله باقری، رضا آذری محسن کریمی، مرتضی تبریزی و ... عناصر تهاجمی این تیم را تشکیل خواهد داد و بی تردید رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم بسیار بالا خواهد رفت.


قرارداد منشا با استقلال یک سال و نیمه خواهد بود اما گفته می شود بندهایی در قرارداد او وجود دارد که باشگاه در صورت عدم تمایل می تواند در پایان فصل قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کند.

 

پاسخی بگذارید