تاریخ : 1397/11/16 16:11
شناسه : 205573

دادستان پاکدشت گفت: با اخلالگران بازار برخورد جدی خواهیم داشت.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، رحیم علیشپور در مراسم همایش اصناف فجر فاطمی، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام دهه فجر ، اظهار کرد: وضعیت نا بسامان کنونی کشور در زمینه اقتصادی غیر قابل انکار است. اما باز می توانیم در این شرایط هم زندگی ایده آل خود را در جامعه داشته باشیم. با تمام این احوال برخی افراد سودجو دست درازی به سفره مردم می کنند و معشیت  را دچار زحمت  کردند.


علیشپور بیان کرد: اگر امروز در این مراسم این سخنان را بیان می کنم،
هدف و مخاطب ما، افراد حاضر در این جلسه نیست زیرا ایمان و اعتقاد اصناف و بازاریون بر همه اثبات شده است؛منظور ما خطاب با کسانی هستند که مواد غذایی را احتکار می کنند و حاضر هستند محصولات خراب شود اما برای استفاده مردم به بازار عرضه نمی کنند.


وی گفت: چند روز گذشته شهروندان به ما از انبار گوشت در یکی از فروشگاه ها خبر داد، به آنجا مراجعه کردیم آن شخص با وقاهت تمام می گوید از ما دستور نمی گیرد، بماند که با وی برخورد لازم صورت گرفت و اکنون نیز گوشت ها در حال عرضه است اما بدانید هرکه در پاکدشت کار عرضه محصولات را بخوبی انجام نمی دهد توجه داشته باشد که  کار نظارت بعهده ما قرار دارد و برخورد با سودجویان در چارچوب قوانین قطعا صورت می گیرد. 


علیشپور افزود: دقت در نظارت و رسیدگی به امور در دادستانی به گونه ایست که حتی مدیر یا مسوول اجرایی در این اوضاع ازما مساعدت در حمایت از سودجویان داشته باشد ما با برخورد قاطع حتما او را خلع سمت خواهیم کرد.


دادستان پاکدشت گفت: ما پای سرباز چکمه پوش و مسلح استکبار را نابود می کنیم چون بعنوان دستگاه قضا بعنوان یک مدعی العموم وظیفه حمایت از حق مردم را بعهده دارد لذا به  مانند یک سرباز نظام در کنار دولت، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان برای ساماندهی بازار استوار ایستاده ایم و هیچ اجازه دست درازی به سفره مردم را نخواهیم داد.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید