تاریخ : 1397/11/17 19:47
شناسه : 205582

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم عامل استواری نظام اسلامی هستند لذا عملکرد مسوولان مبادا دیدگاه مردم را تغییر دهد.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - هدایت الله جمالی پور در همایش توانمند سازی مددجویان کمیته امداد شهرری بیان کرد : دنیا محل آزمایش است و خوشا بحال کسانی که در این مزرعه بذری می کارند تا قلب های محروم از نعمت خداوندی بهره ببرند. چون همه ما خلق شدیم برای دستگیری از مخلوقات تا با یک اتحاد معیشت و زندگی را سپری کنیم. 

جمالی پور خاطر نشان کرد: ضعف از نظر مالی یک نقصیه نیست چون همه مخلوقات در برابر خداوند متعال برابرند، این دنیای مادی برای آزمایش ما آفریده شده است پس باید توجه کرد، کسی که نیاز کمی دارد و به نوعی محروم محسوب می شود نزدیکترین و عزیزترین مخلوق خداست و آنانی که ثروتمندند همواره مورد آزمایش قرار دارند. 

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: سازمان های حمایتی مانند بهزیستی و   کمیته امداد و... نهادهای مقدس هستند. زیرا این ادارات امدادهای بیشتری به مردم عرضه می دارند. لذا  حفظ و حمایت از این امداد حائز اهمیت است.  

وی در مورد دهه فجر انقلاب اسلامی به چند نکته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همه توطئه های دشمنان  ما چهلمین  سالگرد انقلاب اسلامی را جشن میگیریم؛ خیلی ها آرزو داشتن که این انقلاب در 30 سال به انحلال برسد مانند جان مک کین که خودش دفن شد ولی نظام ما به چهل سالگی رسید  . 


جمالی پور ادامه داد: به برکت حضور مردم و آرمان های امام راحل وشهدا  انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، نظامی که بر اصل خواسته مردم بنیاد شود، فناناپذیر است. باید توجه داشت که لحظه ای نگاه مردم نباید نسبت به دولت و نظام تغییر نکند چون حکومت شاه با تمامی امکانات، خدمتکاران بسیار وحمایت آمریکا بدست همین ملت ازبین رفت. 

فرماندار ویزه شهرستان ری افزود: تمامی ارکان های نظام بر اساس دیدگاه مردم انتخاب می شوند. براساس همین اعتقاد و باور ملت به این نظام راسخ است زیرا انانند که دولت و شورا هارا عوض می کنند. 

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) این انقلاب طوری برنامه ریزی کرد که جمهوری اسلامی باشد  برای اینکه مردم نقش آفرین در میدان حضور داشته باشند  و خودشان تصمیم ساز نظام باشند و به همین علت کشورو نظام از  همه توطئه ها بدور شده است. 

جمالی پور در خاتمه گفت: ما در هیچ جای دنیا نداشتیم که بلوک شرق و غرب در برابر یک نظام تازه تاسیس بایستند. انقلاب وقتی مردمی باشد همه دنیا هم نمی تواند در برابرش مقاومت کند.  

  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید