تاریخ : 1397/11/19 00:28
شناسه : 205586

امام جمعه پاکدشت گفت:شهدای ما مسیر صعب العبور دستیابی به انقلاب اسلامی را طی نمودند پس دشمنان بیخود دلشان را به نابودی اسلام گرم کردند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، بار دیگر یکی از گلزارهای شهدای شهرستان، گلزار شهدای ده امام با حضور مسئولان ارشد شهرستان چون هادی تمهیدی فرماندار، قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه، رضا مدنی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم ولایتمدار و شهید پرور پاکدشت، گلباران شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: کسانی که باوردارند دنیا عمرش کوتاه است و هیچ عملی در دنیا از خداوند مخفی نخواهد ماند, این افراد با خدا معامله ی زیبا می کنند و مراقب رفتار و کردارشان هستند.

لزومی افزود: هر وقت کفار و مشرکین فشار مضاعف بر انقلاب آوردند سربازان اسلام در راه خدا پافشاری کردند و در این مسیر از جان خود گذشتند.

امام جمعه پاکدشت بیان کرد: انقلاب اسلامی که۴۰ سال از عمر شریفش می گذرد با وجود مردان از جان گذشته ومومن به خدا و قیامت ایمان داشتند, حفظ شده است.

وی گفت: ترامپ فکر می کند با فشارهای که بر ملت ایران وارد می کند آنها از آرمان های خود دست بر می دارند، دشمنان بدانند اگر شهید نمی دادیم شاید از انقلاب دور می شدیم اما امروز که شهید دادیم طبیعی است هرگز از راهمان بازنخواهیم گشت.

لزومی تصریح کرد: دشمنان اسلام بیخود دلشان را به نابودی اسلام گرم کردند، شهدا بخش سخت افزاری نظام را بر دوش کشیدند، آن روزی که این افراد با اراده، ایستادگی کردند و از هستی شان گذشتند آنروز مهر ایستادگی ملت ایران تثبیت شد.

امام جمعه پاکدشت تاکید کرد :  امروز نمونه این افراد را در جامعه فراوان داریم، دشمنان از این در و به ان در می زند، حرفها و تهمت های بسیاری در گوش جوانان  کند، در دفاع هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن در گوش جوانان ما حرفهای بسیاری می گفت اما آنها ایثار و بصیرت را سرمشق خود قرار دادند، شهدا مسیر صعب العبور انقلاب را طی نمودند.

وی  خاطر نشان کرد:دشمن به دنبال بدبین کردن مسئولان و مردم هستند زیرا با تفرقه می تواند به خواسته های خود برسد.

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید