تاریخ : 1397/11/19 18:45
شناسه : 205609

امام جمعه پاکدشت گفت: ماهیت انقلاب اسلامی دفاع از ولایت است زیرا دفاع بی‌نظیر حضرت فاطمه (س) ولایت در زمان خود در خطبه فدک می خوانیم.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن نمازجمعه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت‌ فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: لحظه به لحظه زندگی دخت پیامبر(ص) سراسر پر از الگو می تواند باشد،  چنانچه پیامبر مکرم اسلام در ۳ مرحله ایشان را پاره تن خود نامیدند تا بر این مسئله تاکید شود.


لزومی با بیان مطلبی تاکید بر الگو برداری جوانان از زندگی حضرت فاطمه (س) کرد و افزود: افرادی در مورد حضور مرد نابینا و حجاب حضرت زهرا(س) از پیامبر (ص) علت را جویا شدند که ایشان از زنان حاضر در نمازجمعه پرسیدند: چگونه خانم ها می توانند در مسیر تقرب به خدا برسند؟ هیچ کس جز حضرت زهرا(س) نتوانستند، پاسخ دهند و ایشان در پاسخ سئوال فرمودند: رضایت همسر راه تقرب به خداست. 


امام جمعه پاکدشت افزود: بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از روزهای بعد از رحلت پدر گرامی شان آنچنان  کاری برای دفاع از ولایت نمی توان انجام داد ولی با این دانسته، همواره معتقد بودند که این دفاع از ولایت در بلند مدت پاسخ دریافت می کند؛ ایشان به تکلیف شان به درستی عمل کردند که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی بود.


لزومی  بیان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه مودت و دوستی بنیان شده و مفهمومی جز دفاع از ولایت ندارد و نخواهد داشت. 


وی در ادامه به روز ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: ۲۲بهمن متعلق به همه مردم است و همه برای حضور از دوستان و آشنایان برای حضور دعوت می کنیم، کسی از ۲۲بهمن به عنوان تسویه حساب استفاده نکند، این انقلاب متعلق به ملت است، مردمی که شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی نموده است.


امام جمعه پاکدشت  در پایان به سخنرانی اخیر سیدحسن نصراله اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام نصراله این رهبر شجاع و دلیر در سخنرانی گذشته خود صحبت های پرمفهومی بیان کردند، که در بخشی از بیانات خود گفتند: بنده به راستی دعا می کنم که از عمر من کاسته شود و به عمر رهبر جمهوری اسلامی ایران افزوده شود، لذا در قسمتی دیگر اشاره می کند که رمز خصومت دشمنان با نظام اسلامی ایران در اقتدار و استقلال این کشور در جهان است. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید