تاریخ : 1397/11/21 15:32
شناسه : 205642

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: گستردگی دستاوردهای بعد از انقلاب در عمران و آبادانی قابل تجزیه و تحلیل نیست، عظمت این انقلاب به گونه ایست که دستاوردهای آن در داخل و خارج از کشور هم مشهود است لذا بعید می دانیم ما بتوانیم تمامی آثار و نتایج را براحتی بشمارش در آوریم.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - محمد قمی در آیین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر پاکدشت که بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد، در جمع مسوولین بیان کرد: به برکت خون شهدا و آرمان های امام راحل، گستردگی دستاوردهای بعد از انقلاب در عمران و آبادانی قابل تجزیه و تحلیل نیست، عظمت این انقلاب به گونه ایست که دستاوردهای زیادی دارد پس بعید است ما بتوانیم تمامی آثار و نتایج را براحتی بشمارش در آوریم. 

وی با بیان اینکه پاکدشت توسعه و پیشرفت شتابان در بخش سلامت داشته است، گفت: در حوزه تامین امکانات بهداشت و درمانی این شهرستان با دارا بودن بیمارستان 124 تخت خوابی، تجهیزات کاملی را در زمینه تخصصی و فوق تخصصی بعد از انقلاب اسلامی ارائه می دهد چون در گذشته برای کمترین ناراحتی جسمانی شهروندان عزیز ما باید  به تهران مراجعه می کردند که این خود مشکلات و معضلات فراوانی را در پی داشت. 

قمی بیان داشت : ازدیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که در طول 30 سال توانستیم تمامیت ارضی پاکدشت که به اوقاف تعلق داشت با پیگیری مسوولین و عنایت مقام معظم رهبری این مسئله حل شد و سند ها در حال صادر شدن است. 

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به تسهیل عبور و مرور شهری اشاره کرد و گفت: قطار شهری از ایستگاه فیروز بهرام شروع می شود  و در کنار سپاه پاکدشت از زیر زمین  عبور می کند و تا کنون زیر سازی تا قبل قوهه انجام شده و همچنان در حال کار هستند.  قراداد کار  2 سال هست که حدود یکسال از آن گذشته است. 

وی با اشاره براینکه پروژه کمربندی پاکدشت نیاز به توجه بیشتری دارد، افزود:  سال گذشته توسط نمایندگان کمربندی این شهرستان از بودجه ی پایداری برخوردار شد،  منتها چون بررسی ها زیاد نبود لذا بودجه کمی به آن اختصاص دادند ولی امسال برای این کار نزدیک به 500 میلیارد برآورد داشتیم که فقط 150 میلیارد در بودجه دیده شده که فقط حدود 250 میلیارد زمین توسط افراد خیر صرف همین کار شد. 


قمی در پایان متذکر شد :پاکدشت منطقه ای حادثه خیز است  و روی گسل قرار دارد پس نیاز به پیشگیری قبل از وقوع حادثه داشت با توجه به جمعیت زیاد و مقتضیات جمهوری اسلامی پیش بینی این مراکز برای این منطقه حائز اهمیت است.   شایان ذکر است که خوشبختانه تابحال مشکل کلی خاصی در این منطقه رخ نداده  ولی چون این شهرستان بعنوان مرکز چند شهر محسوب می شود توجهات بیشتری را در این زمینه می طلبد. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید