تاریخ : 1397/11/21 15:44
شناسه : 205644

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:پاکدشت معین حوادث شهرهای مختلف در ارائه خدمات رسانی محسوب می شود.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - علی اصغر پیوندی در آیین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر پاکدشت که بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد، در جمع مسوولین بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت از شرایط جغرافیایی ویژه ای برخوردار است چون بعنوان یک مرکز خدمات رسان برای استان تهران و گذرگاهی اصلی به شرق کشور محسوب می شود و همچنین در این منطقه حوادث جدی ترافیکی بهمراه داشتیم. برای افتتاح پروژه حدود 2 میلیارد تومان هزینه کردیم. 

پیوندی افزود : با این میزان اعتبار باز نیازمند سرمایه گذاری  بیشتری توسط خیرین و مشارکت های مردمی هستیم و پیگیری های مسوولین در این زمینه می تواند شاخص های محروم مانده است این شهرستان را ارتقا دهد. و هلال احمر بعنوان یک سازمان عامل المنفعه چون از جنس مردم است در حوزه های اجتماعی و فرهنگی می تواند همراهی خود را مانند امروز داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد :ما 18 پایگاه امداد و نجات در استان تهران داریم  که 3 پایگاه آن  در کوهستان و  15  پایگاه در جاده مستقر هست. ازین تعداد 2 پایگاه آن در پاکدشت هست که در راستای افزایش این تعداد واحد خدمات رسان امیدواریم که قبل از فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی بتوانیم پایگاه ثامن الحجج این شهرستان را از وضعیت کانکسی با تزریق بودجه به ساختمان اداری ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد :شهرستان پاکدشت نیاز به یک نگاه جدی در تمامی شاخص ها دارد با آنکه شرایط جوی این منطقه حادثه جدی را از خود بر جا نگذاشته است، بالاخره هر نقطه ای ایمن از حوادث طبیعی نیست و ما باید پیشگیری ها را در هر زمینه ای داشته باشیم که بر اساس وظایف سازمانی  بتوانیم سریع ترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

پیوندی با اشاره بر درصد متوسط  کشته های جاده ای این شهرستان کرد و گفت: چون این شهرستان درکنار مهم ترین مسیرهای مواصلاتی قرار دارد حوادث رانندگی زیادی دارد که این مرکز می تواند کمک بسزایی در این زمینه داشته باشد.  شهرستان پاکدشت معین حوادث شهرستان های استان تهران محسوب می شود لذا می تواند با انبارهای امدادی و مراکز خدمات رسان مختلفش به شهرهای تهران، قم، سمنان و شمال کشور کمک رسانی کند پس ایجاد اینگونه مراکز می تواند مولفه بزرگی محسوب می شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید