تاریخ : 1397/11/21 22:56
شناسه : 205646

ساخت راه ها و بلوارها برای شهرهای در حال رشد اگر با فاکتورهای یک شهر ایده آل همراه باشد می تواند رشد در حوزه های مختلف را به ارمغان بیاورد.



به گزارش محمدی خبرنگار شاخه سبز؛  ساخت راه ها و بلوارها برای شهرهای در حال رشد اگر با فاکتورهای یک شهر ایده آل همراه باشد می تواند رشد در حوزه های مختلفی چون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی زیست محیطی را بهمراه داشته باشد.

ظهر امروز و در آستانه ۲۲ بهمن سال ۹۷ بلوار ابوذر در شهر فرون آباد با تلاش میرزایی شهردار جوان فرون آباد افتتاح شد که با پیشبینی های لازم برای زیرساخت ها و نصب پایه های نوری با فاصله های مناسب می توان اقرار نمود که رشد هوشمندانه چاشنی برنامه های شهردار فرون آباد است.
به واقع می توان گفت، میرزایی از پتانسیل شهر برای رشد پایدار هم پای کلانشهری چون تهران در حال بهره گیری است و با کمترین منابع بیشترین استفاده را از کار خود می برد.

مدیریت شهری زمانی می تواند از رشد هوشمندانه بهره مند شود که بداند رشد اقتصادهای محلی بدون زیرساخت نمی تواند حاصل شود، پس با تدبیر می تواند چند نشان را باهم بزند و باعث افزایش کیفیت زندگی برای شهروندان شود در واقع ساخت شهر ایده آل برای آیندگان خوب است شهری که رویکرد استراتژیک را با توجه به موقعیت جغرافیایی در نظر بگیرد و باعث افزایش فرصت های ناب برای شهر شود.

مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد در آئین افتتاح و بهره برداری از خیابان ابوذر شرقی در گفتگو با خبرنگار روزنامه شاخه سبز، گفت: اجرای عملیات جدول گذاری به متراژ ۱۸۰۰ متر طول در ۲طرف، زیرسازی و آسفالت به متراژ ۱۲۰۰۰مترمربع اجرا شده است.

وی به پایه های نوری استفاده شده در این بلوار اشاره کرد و افزود: روشنایی به متراژ ۹۰۰ متر طول، خط کشی به متراژ ۴۵۰۰متر طول، رنگ آمیزی جداول به متراژ ۱۸۰۰ متر طول از جمله اقداماتی است که جهت بهره برداری از این خیابان در دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

میرزایی در انتها از پروژه های دیگر برای افتتاح سخن به میان آورد و بیان کرد: در مسیر رشد شهر فرون آباد در آینده با حمایت شورای اسلامی شهر گام برمی داریم تا خدمتی ماندگار را در رشد هوشمندانه شهر برای نسل جدید به ارمغان بگذاریم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید