تاریخ : 1397/11/21 22:53
شناسه : 205648


به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ری با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد:با لطف و عنایت خداوند متعال انقلاب اسلامی ایران، با سپری نمودن چهل سال پر فراز و‌نشیب همچنان مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود.

بدون شک بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق رهایی از زیر یوغ استعمار و استبداد شعار «استقلال و آزادی»،«جمهوری اسلامی» را سر دادند وبا این شعار انقلاب خویش را به پیروزی رساندند و اکنون این انقلاب بزرگ قرن حاضر با همه ی توطئه های طراحی شده از سوی دشمنان علیه اش  در بهمن ۹۷ چهل‌ساله شده است.

ملت ایران با همه سختی ها وفشارهای اقتصادی ظالمانه دشمنانش به ویژه درعرصه تحریم ها که منتج به مشکلات معیشتی شده است با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در برابر دسیسه های دشمنانان همچنان از دستاوردهای ارزشمند خویش دفاع و محافظت می‌کند.

فردا ۲۲ بهمن ماه است روز جشن استقلال ملت ایران روز وحدت و انسجام ملی، همه باهم یکبار دیگر منسجم و یکپارچه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگی زرین به کتاب افتخارت ملت بزرگ ایران خواهیم افزود وجهانیان را شگفت زده،دوستان خود را شاد و دشمنان انقلاب و ایران را مأیوس خواهیم نمود،

میعادگاه ما فردا در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، برای دفاع از ارزشهایی که برای آن خون های فراوان داده ایم.

انتهای پیام /



پاسخی بگذارید