تاریخ : 1397/11/28 14:17
شناسه : 205712

حسن شفیعی نمایش شاد و موزیکال آغل پرماجرا را در سالن همایش سرای محله منصوریه واقع در شهرری به صحنه برد.



آتنا تکیه.

به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - یکی از هنرهای هفتگانه تئاتر می باشد. سر چشمه تئاتر از آیین هاست. آیین به مراسم مذهبی و اجتماعی می‌گویند. مثل مراسم عروسی یا مراسم سینه زنی در ماه محرم در ایران و مراسم رقص‌های مخصوص در کشورهای دیگر انسان همیشه دوست داشته است به اتفاقاتی که خارج از اراده و میل اوست تسلط داشته باشد و این ویژگی اصلی تئاتر است.


حسن  شفیعی  متولد آبان ۱۳۵۹ فردی است که هنر هدیه ای ذاتی و جاری در رگ های اوست به نوعی که در عرصه تئاتر خوش درخشیده و در زمینه های نویسندگی، کارگردانی،  طراحی صحنه، نوازنده ساز کوبه ای، مجری و تهیه کننده موفق بوده و امروز پای گفتگو با شاخه سبز نشسته است.


آقای شفیعی کمی از خودتان و سوابق کاری برای مخاطبان شرح دهید تا بیشتر در مورد شما بدانند:


اولین کار حرفه ای خود را در اردیبهشت ماه سال 77 آغاز کردم و با ایفای نقشی در کار محیطی موسی و شعبان به کارگردانی شهاب راحله توانستم کاندیدای بهترین بازیگر در جشنواره فجر باشم.


اوایل کار خود را با بازیگری آغاز کردم و در بیش از 30 عنوان نمایش ایفای نقش کردم و بعد به مراتب بر اساس تجربیات و تخصص بدست آمده، دستیار کارگردان در 4 نمایش شدم و 13 برنامه موسیقی و نوازندگی تئاتر را تجربه کردم  ودر 4 عنوان بازیگر تصویر بودم.


از چه زمانی شروع به کارگردانی کردید؟ و فقط کار خود را محدود به این زمینه ساختید؟!


کارگردانی را در سال 89 با نمایش عمو دانا و دیو سرما آغاز کردم، در حال حاضر به کارگردانی مشغولم البته که در حرف، چون یک کارگردان زمانی موفق خواهد بود که بر صفر تا صد امور تسلط داشته باشد و دستی بر کار داشته باشد.


در حال حاضر چه کاری در دست دارید:


نمایش شاد و پرماجرای آغل پرماجرا رابرای گروه سنی ابتدایی با همکاری مدیریت و شورایاری محله منصوریه - منگل در سالن همایش سرای این محله در حال اجراست که کار خود را از 25 بهمن ماه شروع کرده و تا 2 اسفند ادامه خواهد داشت.


این نمایش توسط گروه نمایشی "پرسونا" بروی صحنه رفته است و سعی شده که موضوعیت  به نحوی باشد تا در آن توصیه هایی در زمینه مصرف بهینه برق، نظافت و بهداشت و احترام به والدین محیط زیست صورت بگیرد.


موسیقی ها خاطره انگیز ولی با متن جدید تنظیم شده است.
آوازها در قالب اقلیم های مختلف تنظیم شده تا ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف برقرار کنیم.


شاخه سبز - گفتنی است این نمایش در سرای محله منصوریه واقع در خیابان فدائیان اسلام، پل سیمان، کوچه شهید وطن پرست به روی صحنه رفته است لذا علاقه مندان می توانند همه روزه جهت رزو نمایش با شماره 36802464 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید