تاریخ : 1397/11/30 17:24
شناسه : 205752

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت از توزیع بیش از 33 تن گوشت، مرغ و تخم مرغ منجمد خبر داد.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - محمودامیری در جمع اصحاب رسانه از توزیع عادلانه گوشت منجمد، مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: توزیع گوشت منجمد، مرغ و تخم مرغ در پاکدشت از مهرماه سال جاری به مدت 3 ماه ادامه داشته که تاکنون 33 تن و ششصد و چهل و هفت کیلو گرم، توزیع گردیده است.

امیری  با بیان اهمیت نحوه توزیع عادلانه در مناطق جمعیتی شهرستان، افزود: با توجه به دغدغه فرماندار شهرستان، گوشت، مرغ و تخم مرغ با نظارت غیرمحسوس در تمام نقاط توزیع شده است تا همه مردم اقلام پروتئینی را در سبد غذایی خود داشته باشند.

وی در ادامه به برخی مناطق توزیع شده اشاره کرد و افزود: هایپرمارکت بیستک و فروشگاه ناطوری در پاکدشت ، فروشگاه طاهری در شریف آباد ، تاکنون گوشت منجمد و مرغ را تحویل و توزیع نموده اند و در کنار آن به صورت سیار در مراکزی چون مسکن مهرامام رضا (ع)،میدان آزادگان، خاتون آباد و ... تحت نظارت اتاق اصناف، اداره صمت و نماینده جهاد کشاورزی، توزیع عادلانه در بین شهروندان عزیز انجام شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی پاکدشت در ادامه از نظارت لحظه یی توزیع گوشت خبرداد و گفت: برای بهره مندی مردم از گوشت، مرغ و تخم مرغ و کوتاه نمودن دست سودجویان نظارت ها ادامه دارد تا این اقلام مهم با قیمت کم و کیفیت خوب به سبد غذایی خانواده ها افزوده شود.

وی در پاسخ سئوال خبرنگار شاخه سبز، مبنی بر عدم اطلاع رسانی نحوه توزیع گوشت افزود: به دلیل جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و اطمینان از توزیع این اقلام در بین شهروندان، اطلاع رسانی در ساعت توزیع در منطقه هدف انجام شده است که اخبار و مستندات تصویری مراحل توزیع در نقاط مختلف شهرستان از طریق روابط عمومی این اداره منعکس شده است.

گفتنی است فروشگاه های توزیع کننده براساس معرفی نامه اتاق اصناف و تاییدیه اداره صمت از سوی اداره جهاد کشاورزی پاکدشت به تهران جهت دریافت سهمیه توزیع معرفی می شوند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید