تاریخ : 1397/12/2 11:01
شناسه : 205782


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت ، کیوان ارزاقی نویسنده کتاب "شوراب" در جلسه نقد و بررسی کتاب که به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت برگزار شد، بیان کرد: هرکتابی درون مایه دارد و من برای نگارش این کتاب و پرورش این درون مایه به نقاطی که در کتاب نوشته ام سفر کردم تا بتوانم بازیگر نقش اصلی کتاب را حس کنم.

وی اظهار  کرد : در جوامع در حال رشد همیشه مشکلاتی هست برای ساختن یک جامعه ایده ال نباید از مشکلات فرار کرد بلکه باید به آن پرداخت تا بتوانیم راه حل های بهتری برای رفع مشکلات تهیه و استفاده کنیم.


*دنیای امروز دنیای شخصیت های خاکستری است

 فرحناز علیزاده منتقد کتاب " شوراب" در جلسه نقد و بررسی که به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد، بیان کرد: نکته های بسیاری در کتاب نهفته است که در کنار بیان واقعیت ها خواننده باید آنرا بیابد.

علیزاده اضافه کرد : دنیای مدرن یک دنیای خاکستری است که هم سفیدی دارد و هم سیاهی؛ نویسنده کتاب شوراب از این دو ویژگی در نگارش کتاب استفاده کرده است.

وی افزود: دنیای مدرنی که ما در آن زندگی می کنیم دنیای شخصیت های خاکستری است، راوی کتاب مشکلات جوامع هستند که کمک می کند با روایت مشکلات نسل جوان راه حل های صحیح را انتخاب کند. 

علیزاده گفت: با خواندن کتاب خواننده می داند که خودکشی تصمیم نادرستی بود که شخص اول این داستان می توانست تصمیم بهتری برای زندگی بگیرد.

منتقد کتاب گفت:کتاب شوراب به بینش و جهان بینی نسل جدید پرسشگر کمک می کند تا با ایده های ناب راه حل های صحیحی برای زندگی داشته باشد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید