گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1397/12/7 09:05
شناسه : 205837

وزیر ارتباطات در واکنش به اعلام جرم وی از سوی دادستانی کشور، گفت: با توجه به ماموریت‌هایی که برای اشتغالزایی در حوزه ICT دارم وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای ندارم.

محمدجواد آذری جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات معاون دادستانی کل کشور مبنی بر شکایت مدعی العموم و ۲ هزار شهروند اهوازی از وزیر ارتباطات به دلیل عدم پیگیری دستورات شورای عالی فضای مجازی و احتمال انفصال وی از خدمت، گفت: ما از ۶ صبح تا ۱۰ شب مشغول کار هستیم و انصافاً با توجه به مشکلات اقتصادی که برای مردم وجود دارد و وظایفی که بر عهده ماست، وارد حاشیه شدن نه به سود ما بوده نه به سود کشور است.
وی با بیان اینکه موضوع اشتغال یکی از موضوعات جدی بوده و درخواست مردم و رئیس جمهور از ما است، اضافه کرد: ما وظیفه خود می دانیم که همه وقت و انرژی خودمان را روی این مسائل بگذاریم و وارد حاشیه ها شدن به سود کشور و به سود ذهن مردم نخواهد بود.
 
آذری جهرمی تاکید کرد: در این زمینه خیلی پیگیری نکردم که مسئله چیست و نه اینکه این مسائل می تواند ما را از مسیری که در آن قرار داریم و پیش می بریم به حاشیه ببرد.
 
وزیر ارتباطات اظهارداشت: موضوع اصلی این است که ما باید تلاش کنیم وضعیت اشتغال را در حوزه فناوری اطلاعات توسعه دهیم و ماموریت هایی نیز در این زمینه به ما محول شده است و وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه ای را ندارم.
 
وی گفت: در دهه فجر کسب و کارهای دیجیتال در دو استان خراسان رضوی و تهران برای حمایت از استارت آپ های حوزه دیجیتال راه اندازی شده است، قرار است که این پارک را در ۱۰ استان دیگر راه اندازی کنیم و باید این ماموریت خود را تکمیل کنم.

پاسخی بگذارید