تاریخ : 1397/12/17 22:18
شناسه : 205960

امام جمعه پاکدشت گفت: در بیانیه ی که مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر نمودند ۴۰ بار نام جوان ذکر شده است که این نشانه اهمیت نقش جوان در انقلاب اسلامی است


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت دادن به جوانان از سوی مسئولان اظهار کرد: در بیانیه ی که مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر نمودند ۴۰ بار نام جوان ذکر شده است که این نشانه اهمیت نقش جوان در انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه پاکدشت افزود: از ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران اسلامی ۳۶ میلیون نفر زیر ۴۰ سال سن دارند که از این تعداد ۱۴ میلیون نفر تحصیلات عالیه دکترا دارند.

لزومی تصریح کرد: این که رهبری از رشد علمی، توسعه علمی سخن به میان می آورند یعنی به خوبی می دانند که رشد علمی می تواند یک کشور را به کجاها برساند.

 وی بیان کرد: یک آدم باسواد بهتر از یک ادم بیسواد است و همچنین مسئولان موظف هستند که برای جوانان کار ایجاد کنند خوب نیست یک جوان تحصیلکرده دستش در جیب پدرش باشد.

امام جمعه پاکدشت افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیران زیلدی بر سر کار آمدند، برخی بازنشسته شدن و برخی زمان فعالیت شان به پایان‌رسید اما این مسئولان سرمایه های کشور هستند.

 وی در ادامه به انتصاب آیت الله رئیسی به سمت رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: آیت الله لاریجانی حدود ۱۰ سال رئیس قوه قضائیه بودند و کارهای ارزشمندی انجام داد و انصافا با مفسدان اقتصادی به خوبی رفتار کردند، شاید مردم اقای رئیسی را مردم به خوبی نشناسند ایشان ۲ حکم مهم در سمت قضایی از امام راحل دریافت کردند. لزومی افزود: آیت الله رئیسی مردی است که با کار قضا آشناست، کارآزموده و انقلابی است، انتظار ما این است که یک تحول در دستگاه قضا بوجود بیاورند.

خطیب نماز جمعه پاکدشت ضمن گرامی داشت روز ۲۲ اسفند روز شهید، اظهار کرد: شاید از اولین نهادهایی  شهدای ما پدران و مادران ، همسران و فرزندان،چه دفاع مقدس چه مدافع حرمدر ردیف شهدای بدر، خندق است

وی افزود: امام راحل فرمودند "اگر کسی به خانواده شهدا خدمت می کند خدمت به رسول الله کرده است" بنیاد شهید از آنچه که دارد به خوبی استفاده می کند و خدمات خوبی را ارائه می نماید ولی بنیاد شهید از لحاظ مالی ضعیف است، مسئولان باید این نهاد انقلابی را یاری برسانند.

انتهای پیام. /

پاسخی بگذارید