تاریخ : 1397/12/17 22:15
شناسه : 205963


مهدی غلامی خبرنگار و فعال رسانه ای استان مرکزی _ با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ بحثها و گمانه زنیها در خصوص کاندیداتوری افراد بسیار زیاد شده است و همچنین عده ای نیز معتقدند که در این دوره تعداد قابل توجهی اشخاص رد صلاحیت شده داشته باشیم.

 بحث دیگری که در این میان مطرح است این میباشد که عده ای براین باورند که این دوره دیگر افراد باسابقه رای نخواهند آورد و افراد نوظهور روی کار خواهند آمد اما این دیدگاه با استانی شدن انتخابات به نظر غیرممکن خواهد آمد چراکه فرد مورد نظر در این صورت باید از قبل در استان شناخته شده و شهره باشد.

اما نکته دیگر اینست تعدادی از افراد باسابقه هم خود به خوبی میدانند که امکان تایید صلاحیت شدنشان بسیار پایین است و دیگر احتمال اینکه بعضی از نمایندگان فعلی استان هم رد صلاحیت شوند وجود دارد، در این صورت مسیر برای ورود چهره های نوظهور باز خواهد شد.

 ارائه لیست چند نفره متشکل از افراد باسابقه و نوظهور هم مسئله دیگری است که طبق شنیده هایی امکان انجام آن وجود دارد که در این صورت این افراد نوظهور از میزان اعتبار و رای باسابقه ها استفاده میکنند و میتوانند به این مهم برسند البته این امر با استانی شدن انتخابات امکان آن وجود دارد.


پاسخی بگذارید