تاریخ : 1397/12/17 23:22
شناسه : 205965


مهدی غلامی_احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سیاست راه وشهرسازی استان مرکزی سیاستی تعاملی است و ما با همه دستگاه هایی که برای آبادانی استان قدم برمیدارند ،تعامل ویژه خواهیم داشت.

*در۲سال گذشته در حوزه راهسازی ۶۰میلیارد تومان اعتبار ملی جذب کرده ایم

مرزبان اظهارداشت:در ۲سال گذشته در حوزه راهسازی ۶۰میلیارد تومان برای استان مرکزی اعتبارملی جذب کرده ایم و در این راستا همگان به خوبی میدانند که اعتبارات استانی به میزان کافی برای تکمیل پروژه ها نیست و مانیز در این امر همه توانمان را بر اعتبارات ملی متمرکز کرده ایم تا حداقل امکاناتی که راه ها میبایست داشته باشند را مهیا کنیم.

* اراک و ساوه بیشترین افراد را در سکونتگاه های غیر رسمی دارند

مرزبان با اشاره به سکونتگاه های غیررسمی، افزود: شهرهای اراک و ساوه بیشترین افراد را در سکونتگاه های غیر رسمی دارند به طوری که اراک با ۱۳محله و۲۳درصد جمعیت شهر وساوه با ۱۷محل و ۱۹درصد جمعیت شهر میباشند که در این خصوص وظیفه همه ما اینست که زندگی را برای همه افراد زیبا کنیم.

*در سه ماهه گذشته ۱۲۰سند برای منطقه کوی امام علی(ع)شهر اراک صادر شده است

مرزبان همچنین بیان کرد:در سه ماهه گذشته تعداد۱۲۰سند برای منطقه کوی امام علی (ع)شهر اراک صادر شده که در این راستا تلاشهای زیادی صورت گرفته و همچنین ۲ کارگزار به خدمت گرفته ایم که کارهای نقشه برداری را انجام دهند و امیدواریم بتوانیم این مهم را افزایش دهیم و حالت انگیزشی ایجاد نماییم تا مردم به دنبال اخذ سند خانه هایشان باشند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید