تاریخ : 1397/12/18 17:59
شناسه : 205985

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: کاهش آسیب های اجتماعی تنها با گسترش فرهنگ کتابخوانی مسیر خواهد شد.



در گفتگو با معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز در پاکدشت - محمود برزگر در حاشیه کتابخانه گردی بیان داشت : اغلب اهداف بهزیستی در زمینه فرهنگی و اجتماعی پایه گذاری شده، و همین موضوع فرهنگی به تنهای بر کتاب و کتابخوانی تاکید دارد که نهایتا در اجتماع عامل تعیین کننده اهداف می شود. 

برزگر گفت : ما در پاکدشت بر موضوع کتابخوانی تاکید داریم و تلاش خود را کردیم تا در مهدکودک ها و مراکز شبه خانواده بیش از هزار جلد کتاب داشته باشیم. در ضمن گفتنی است که در مهدها متناسب با شرایط سنی کتاب های مصور آموزشی ارائه کردیم و از اوایل مهرماه همین سال اقدام به برپایی جشنواره کتابخوانی نمودیم. 


رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت افزود: مسئله اصلی جامعه ما بی توجهی به بحث کتابخوانی است. امروزه آگاهی داشتن از مسائل اجتماعی یک موضوع ضروريست. 

وی ادامه داد : تفاهم نامه ای با نهاد کتابخانه عمومی داشتیم که توانستیم از 5 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی یک هزار و پانصد نفر از آنان را به صورت رایگان عضو کتابخانه کنیم که این رقم تا اوایل سال آتی افزایش خواهد یافت. در فرصتی نیز خانواده کارمندان و پرنسل بهزیستی را در این طرح شریک خواهیم کرد تا فرهنگ سازی مطالعه بعنوان یک ارزش ماندگار حفظ شود. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید