تاریخ : 1397/12/19 16:26
شناسه : 206007

معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: برنامه ریزی دقیق ادارات و دستگاه های خدمات رسان در همراهی با مسافرین نوروزی مستلزم هم گرایی است.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - سید ناصر موسوی  در نشست خبری ویژه ستاد خدمات سفر شهرستان ری بیان کرد : در ستاد مذکور همواره پیگیری مسائل و مشکلات گذشته را داشتیم تا با بررسی آن عملکرد بهتری در سال آتی داشته باشیم. 

موسوی افزود : شهرستان ری به لحاظ همجواری با پایتخت و قدمت 7 هزار ساله خود دارای جایگاه پر اهمیتی است لذا باید ما مسوولین در ایام قبل و بعد از عید نوروز با برنامه ریزی صحیح و منظم میزبان مسافران باشیم چون برنامه ریزی دقیق ادارات در همراهی با مسافرین نوروزی مستلزم هم گرایی است. 

وی اظهار کرد : ما در این ستاد به  تشکیل گشت های مشترک شبکه بهداشت، اماکن، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت، اداره دامپزشکی، میراث فرهنگی، شرکت پخش فرآورده های نفتی و معاونت عمرانی و اداره بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ایام نوروز پرداختیم که در این نوع از  گشت ها با هرگونه تخلف در ایام نوروز به شدت برخورد می شود. 

معاون فرماندار ری در ادامه به خدمات ویژه فرمانداری در محورهای مواصلاتی جنوب پایتخت اشاره کرد و افزود: سه پایگاه اورژانس در محور امام رضا(ع)، چهار پایگاه در محور تهران ـ قم و یک پایگاه نیز در محور ری ـ ورامین دایر خواهد شد. 


قائم مقام ستاد خدمات سفر شهرری با بیان اینکه اتوبان تهران ـ قم یکی از محورهای پرتردد مسافران نوروزی است، ابراز کرد: هلال احمر شهرستان نیز چهار پایگاه امداد و نجات در این محور پر تردد جنوب پایتخت در جهت کمک به مسافران نوروزی دایر خواهد کرد.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید