تاریخ : 1397/12/19 20:25
شناسه : 206011


 
 مهدی غلامی_ قاسمی دادستان اراک گفت:زمین قولنامه ای گرفتن مشکلات خاص خود را دارد و دولت کسی را مالک میداند که سند به نامش است.

قاسمی افزود:مسیله مالکیت زمینها یک بحث حقوقی است و درهمه جای کشور از این مسایل وجود دارد و  همچنین یکسری از افراد در این راستا نیز کلاهبردارمیباشند و نمونه های آنها را در حال حاضر در زندان نیز داریم که برای مثال در منطقه جهانگیری از این اقدامات انجام میداده اند.

وی ادامه داد:کسی که خودش را صاحب ملکی میداند و اگر شاکی است که شخص دیگری ملک وی را تصاحب کرده و سندی هم دارد، میبایست استنادات خود را ارائه دهد و خیلی مسایل از جمله اینکه از چه کسی خریداری کرده و...بررسی شود.

قاسمی همچنین بیان داشت:در دادگستری(نرسیده به پل شهرصنعتی شهر اراک) وکیلها ومشاورین رایگانی نیز حضور دارند و همچنین بعضی از دفاتر در شهر که پیشنهادات و مشاوره های خوبی به افراد در این زمینه میدهند میتوان در این مهم بهره برد.

قاسمی اظهار داشت :زمین خواری و درگیری بر سر تصاحب زمین پدیده ای نوظهور نیست و در حال حاضر که قیمت زمین و مسکن افزایش پیدا کرده ، این مسائل بیشتر نمود پیدا کرده است.

وی درنهایت اعلام کرد:از دادگستری هیچ نامه ای مبنی بر قرار ندادن زمینهای انتهای خیابان مشهد در محدوده شهری به هیچ دستگاهی زده نشده است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید