تاریخ : 1397/12/22 19:22
شناسه : 206029

بخشدار کهریزک گفت : راه های جلوگیری از مصرف گرایی تنها با مطالعه و پژوهش دقیق در منطقه امکان پذیر است.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - مهدی مجیدی در شورای اداری اسفندماه 97 بخش کهریزک بیان کرد : امروزه باید مسئله بحران کمبود آب را جدی بگیریم و با پیش‌بینی قبل از وقوع حادثه از هرگونه آسیبی جلوگیری کنیم لذا در این راستا باید با طراحی الگوی مصرف صحیحی تمامی امور را اطلاع رسانی کنیم ودراین زمینه مطالعات و پژوهش بیشتری داشته باشیم. 

مجیدی افزود: برای مدیریت بهتر چهارشنبه آخر در بخش کهریزک ما هر ساله کمیته امنیتی را برگزار می کنیم تا تمامی موارد را تحت نظر داشته باشیم؛ تمام تلاشمان در اینست که این روز هم مانند روزهای دیگر شاهد هیچ گونه خطر و عوارضی نباشیم. 


بخشدار کهریزک گفت : از کلیه اصحاب رسانه در سطح شهرستان ری کمال تشکر را دارم که در طول سال دوشادوش مسوولان در راستای توسعه شهرستان همگام شدند و اخبار را انعکاس دادند. لازم بذکر است که از عملکرد آغاز بکار صحیح روسای جدید از جمله سروان مرادی رئیس حوزه بسیج کهریزک، عباسی رئیس بسیج گلحصار، یار احمدی رئیس مرکز فنی و حرفه ای کهریزک ، سرگرد حیدری بسیج سپاه روح الله، دهان زاده رئیس اداره ثبت و استاد و املاک بخش، لک رئیس آبفای بخش کهریزک، صمدی رئیس اداره بهزیستی کهریزک تشکر و قدردانی می کنم.

در انتهای این جلسه از شورای اداری بخشدار کهریزک با اهدای لوح تقدیر از زحمات کلیه ی مدیران فعال در برگزاری راهپیمایی حماسه ساز 22 بهمن تقدیر و تشکر بعمل آورد.

پاسخی بگذارید