تاریخ : 1397/12/22 23:11
شناسه : 206034

4 نهال مثمر ثمر با نام چهار شهید بلند مرتبه در فضای سبز آبفای منطقه 6 شهرری غرس شد.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - حسن حقیقی در جمع خبرنگاران بیان داشت :امروز در آیین بزرگداشت شهدا 4 نهال مثمر ثمر به نام چهار شهید والا مقام رحمتی، حسینی، انصاری امرایی که از نزدیکان پرسنل این اداره بودند در محوطه اداره آب و فاضلاب منطقه 6 شهرری غرس شد. 

حقیقی افزود: برگزاری این چنین مراسمی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری نقش بسزایی دارد چون ما امنیت امروزمان را مدیون شهادت طلبی افرادی هستیم که با شهامت و گاها یا دست خالی برای سیانت ازین نظام تلاش کردند. 
 
رییس اداره آب و فاضلاب منطقه 6 شهرری گفت : عمل کردن به سیره امام و شهدا، با خدمتگزاری متقابل به شهروندان تکمیل می شود. زیرا نیاز امروز جامعه ما حضور فعال و پیگیری متداول سازمان و ادارات  در جهت خدمتگزاری خالصانه و مستمر نسبت به مردم است؛ لذا اگر بتوانیم در این جهت گامی برداریم قطعا موجب رضایت خداوند متعال و تکریم واقعی شهدا می شویم. 


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه بیان کرد : ما در قران کریم 150 آیه درباره شهید و شهادت دارد. بنابراین اگر هر اموری را با نام و یاد پرودگار و شهدا آغاز کنیم به طور حتم اون امر پایدار و استوار خواهد ماند. 


ابراهیم رفیعی مسئول بسیج ادارات فرماندارویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: لطف شهدا به این جامعه بی بدیل و ناگفتنی است. پس باید برای توسعه و پیشرفت کشورمان، جوانان نسبت به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی بیشتر توجه کنند. 


‌ انتهای پیام /

پاسخی بگذارید