تاریخ : 1397/12/27 17:13
شناسه : 206113



مهدی غلامی_ حامد آجرلو عضو شورای شهر اراک گفت: با توجه به تاکیدات رهبری به طور جدی از وجود جوانان در شهرداری اراک حمایت میکنم، البته در این راستا باعث تاسف است که عده ای مقابل بنده گارد گرفته اند.

آجرلو افزود:این افراد باید بدانند که تا آخرین لحظه حضورم در شورای شهر حامی جوانان و سخنان رهبر معظم انقلاب خواهم بود و ذره ای از این عقیده کوتاه نخواهم آمد.

وی ادامه داد:با ورود به قسمتهای مختلف شهرداری اراک و همچنین اطلاعاتی که به دست آوردم،شاهد تبعیض و اغماضهایی در به کارگیری نیروهای جوان و متخصص بوده ام.

آجرلو همچنین بیان کرد:ذهن خلاق انرژی مضاعف و انگیزه فزاینده سه ضلع اصلی و شاخص ثمرات جوانگرایی در حوزه مدیریتی محسوب میشود، مولفه هایی که برخی آنها را به تجارب مدیران پابه سن گذاشته، ترجیح میدهند.

وی  اظهار داشت:در اغلب کشورهای دنیا مشاوران و تصمیم سازان افرادی باتجربه هستندو مسئولان و تصمیم گیرندگان که میبایست کار اجرایی صورت دهند، جوانان میباشند که این مهم در کشور ما برعکس میباشد.

آجرلو نیز درنهایت اعلام کرد:از تمامی جوانان شهر و کشورم تقاضا دارم با همت مضاعف و مطالبه ی صحیح از مسئولان دلسوز نظام به دنبال تثبیت جایگاه جوانان در کشور باشند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید