تاریخ : 1397/12/27 21:11
شناسه : 206115

رییس شورای شهر کهریزک گفت:بخشی از وظایف شورا مصوبات و بخش دیگر نظارت است، لذا باید تمامی اقدامات به شفافیت نشرو گسترش یابد.


رحمان آذر خرداد در گفتگو با خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، بیان داشت : از گذشته تا بحال دشمن در پی توطئه ها و ایجاد موانع برای اصل نظام ما که اسلام باشد، داشته و همواره سد راه پیشرفت ما شدند؛ اما ملت ما با استواری در مقابل این فتنه ها آگاهانه ایستاده اند و تمامی نقشه ها را تک به تک ویران کردند. 

آذر خرداد افزود : حال که انقلاب ما وارد چهل سالگی خود شده است مردم ایران همراه با نظام و دولت در همه مراحل شده اند، تا مشکلات از جلوی پای توسعه برداشته شود ؛ پس مدیران ما نیز همواره باید تدابیر لازم را جهت رسیدگی به مسائل را بر مبنای بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب تطبیق دهند تتا بهترین راهبرد را تعیین کنند. 

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک گفت : شورای شهر مجلس محلی است که در سطح شهر ها قرار دارد که اعضای آن توسط مردم همان منطقه انتخاب می شود. این نهاد بعنوان مرجع تصمیم گیر و نظارتی موظف است تا در حل مشکلات بکوشد تا به اهداف سازمانی خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی شورای شهر باید در راستای شفافیت باشد، گفت: بخشی از وظایف شورا مصوبات و بخش دیگر نظارت است. لذا باید تمامی اقدامات به شفافیت نشرو گسترش یابد تا مردم نیز از خدمات ما مطلع شوند و آگاهی یابند که ما در مقابل رسالت کاری خود نسبت به آنان بی اهمیت نیستیم.

آذر خرداد در پایان اضافه کرد : وظیفه رسانه ایجاد تحرک و پویایی است و رسالتی که بر دوش آنان قرار دارد امید بخشی، نشاط آفرینی در عمق جامعه هست. خوشبختانه اصحاب رسانه تعامل وهمراهی بسزایی با بخش کهریزک دارند و دوشادوش مسوولین پیش رفتند تا این بخش در شهرستان به آن توسعه و پیشرفت نزدیکتر شود.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در انتها از زحمات بی دریغ اعضای شورای  شهر کهریزک، فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار، شهردار و امام جمعه شهر کهریزک و سایر مسوولین  در طول سال تشکر کرد که در تمامی مراحل همراه و همگام با شهر کهریزک شدند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید