تاریخ : 1398/01/6 13:12
شناسه : 206176

جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پاکدشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، در شامگاه دوشنبه پنجم فروردین ماه جاری ، جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار و با حضور حداکثری اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه تاسف بار سیل اخیر گفت: با توجه به افزایش میزان نزولات آسمانی تمامی پیش بینی ها و تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی درسطح شهرستان انجام شده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل به سر می برند.


هادی تمهیدی افزود: به تمامی اعضاء و روسای ادارات ابلاغ شده است که اگر در مرخصی هستند آن را سریعا لغو کنند و در شهرستان مستقر باشند تا در مواقع ضروری به سرعت در دسترس باشند و خدمت رسانی لازمِ احتمالی به همشهریان را انجام دهند.


وی گفت: مکان های احتمالی وقوع سیلاب و رودخانه توچال که هم اکنون سیلاب در آن جریان دارد در کنترل کامل ستاد بحران است و جای هیچگونه نگرانی نیست.


وی افزود: شایعاتی در مورد پر و سر ریز شدن سد ماملو در کانال های تلگرامی و فضای مجازی منتشر شده که کاملا کذب است و ظرفیت سد ماملو تکمیل نشده و از این بابت هم جای هیچگونه نگرانی برای ساکنین شهرستان های پائین دست سد ازجمله پاکدشت، ورامین قرچک و پیشوا نیست.


تمهیدی اضافه کرد: در بارش های امروز یک مورد آبگرفتگی در بزرگراه امام رضا(ع) داشتیم که با ورود به موقع ستاد بحران به سرعت برطرف شد و هم اکنون تردد در آن روان است.


فرماندار پاکدشت در پایان گفت: در بحث امداد رسانی به استان حادثه دیده گلستان نیز وارد عمل شدیم و علاوه بر اعزام تیمهای امدادی به این مناطق ، مواردی را آماده ارسال برای عزیزان و هموطنان گرفتار در سیلاب استان گلستان داریم.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید