تاریخ : 1398/01/13 16:28
شناسه : 206218

معاون فرماندار پاکدشت گفت: توزیع اقلامی چون میوه و مرغ تا زمان وجود تقاضا در شهرستان ادامه می یابد.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، علی علیمحمدی معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری پاکدشت در جمع اصحاب رسانه از توزیع نزدیک به ۲۰۰ تن سیب و پرتغال در پاکدشت خبر داد و گفت: در راستای اهداف دولت مبنی بر کمک به اقشار کم بضاعت و کارگر چون دیگر سنوات گذشته توزیع میوه شب عید انجام شد.

وی افزود: نزدیک به ۲۰۰تن سیب قرمز و پرتغال مرغوب با نظارت لحظه ی فرمانداری در مناطق کارگر نشین شهرستان توزیع گردید که آغاز آن از روزهای پایانی سال ۹۷ صورت پذیرفت. علیمحمدی میزان توزیع میوه سال جاری را ۳ برابر سال های گذشته دانست و افزود: در نوروز سال گذشته ۶۰ تن میوه در بازار پاکدشت به منظور تنظیم بازار شب عید عرضه شد که رقم سال جاری ۳ برابر سالهای گذشته است و این سیاست تا زمان وجود تقاضا ادامه دارد و مختص روزهای عید نوروز نمی باشد.

معاون فرماندار پاکدشت از نظارت های دقیق برای رسیدن این اقلام به دست خانواده های هدف خبر داد و گفت: با وجود اینکه تا پنجم فروردین سردخانه ها تعطیل بودند اما مایحتاج میوه شب عید مردم پاکدشت تامین شده بود و هیچ وقفه برای توزیع در این امر ایجاد نشد، در مکان هایی که مردم توقع دریافت میوه شب عید را داشتند توزیع انجام و به دقت نظارت از سوی فرمانداری برای تحویل عادلانه انجام می پذیرفت.

وی در ادامه از پیگیری فرمانداری برای میوه سالم به دست مردم خبر داد و گفت: تاکید کردیم حتما میوه های خراب از دیگر میوه ها جدا شود و برای جلوگیری از ضرر میوه فروشان خسارات تامین می شد تا فشار بر مردم نباشد. علیمحمدی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر چگونگی توزیع مرغ در شهرستان و میزان توزیع آن گفت: مرغ تنظیم بازار صرفا به شهر تهران اختصاص داده شده بود که با رایزنی و پیگیری های بسیار توانستیم تا به این لحظه بیش از ۳۲ تن مرغ را در محله های هدف کارگر نشین و خانواده های کم بضاعت توزیع کنیم.

وی افزود: شهرستان های همجوار نیز پیگیر این موضوع بودند که با رایزنی شهرستان پاکدشت نیز رقم قابل توجهی نیز به شهرستان های همجوار برای توزیع در میان مردم قرار گرفت که از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

معاون فرماندار شهرستان پاکدشت بیان کرد: گوشت قرمز نیز از اقلام دیگری است که تاکنون توسط فروشگاه های زنجیره ی در بین مردم توزیع انجام شد، به غیر از آن ۳۲تن گوشت قرمز نیز در بین ۲۰۰۰۰ هزار کارگر شهرک صنعتی توزیع گردید.

علیمحمدی از ادامه روند توزیع مرغ و پیگیری برای دریافت و توزیع گوشت قرمز خبر داد و گفت: این روند توزیع مرغ ادامه دارد و بعد از تعطیلات نیز میزان قابل توجهی وارد بازار می شود تا اقشار کم بضاعت و کارگر بتوانند با خیال آسوده این اقلام را تهیه کنند؛ ما از میزان توزیع شده راضی نیستیم و همچنان برای دریافت سهمیه بیشتر برای رفاه حال بیشتر مردم تلاش می کنیم. ما از میزان توزیع شده راضی نیستیم و برای دریافت سهمیمه بیشتر برای رفاه مردم پاکدشت تلاش می کنیم.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید