تاریخ : 1398/01/19 10:52
شناسه : 206289

جلسه مدیریت بحران در فرمانداری به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان با حضور روسای ادارات پاکدشت برگزار شد.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، جلسه مدیریت بحران به ریاست فرماندار شهرستان برای جمع آوری منسجم کمک های مردمی برای هموطنانمان در خوزستان تشکیل شد، در این جلسه تمهیدی ضمن تقدیر و تشکر از ادارات در مدیریت سیلاب اخیر پاکدشت اظهار کرد: دشمنان در مشکلات اخیر کشور که بواسطه سیل بوجود آمده دست از دشمنی خود بر نداشته و جو روانی ایجاد می کنند که نشان دهد که نظام و حکومت به فکر مردم نیست.

وی بیان کرد : در این شرایط، دشمنان دولت و سایر سازمان ها را‌متهم می کنند که در چنین حادثه عظیمی به فکر مردم نیستند.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: این فضا سازی ها در همه استان ها شدت یافته اما در خوزستان شدیدتر است؛ هدف دشمنان ایجاد نارضایتی مردم از نظام و خدمتگزاران انقلاب است.

تمهیدی بیان کرد:  در این سیل اخیر، چند استان درگیر شده و منابع، زیرساخت ها و زمین های کشاورزی و تاسیسات عمومی به شدت آسیب دیده اند؛ دولت برای کمک رسانی هرچه سریعتر به استان های آسیب دیده، برای هر استان، استان معین تعیین نموده که استان معین خوزستان، تهران است. از روز گذشته معاون عمران استانداری در دشت آزادگان مستقر شده و ستاد مدیریت بحران تشکیل و امکانات و کمک ها به آنجا ارسال می شود


وی اضافه کرد : از امروز استان تهران مسئولیت پذیرفته و تمام شهرستان های استان تهران چون پاکدشت کمک های خود به هموطنانمان در خوزستان ارسال می نماید.

فرماندار پاکدشت افزود: این کمکها با معرفی نامه فرمانداری و با آرم خود آن نهاد، اداره و یا کارخانه با نام شهرستان پاکدشت ارسال می گردد.

تمهیدی بیان کرد: شهرداری ها اقدام به نصب پایگاه جمع آوری کمکها نموده و اقلام مورد نیاز مردم اعم از چادر، پتو، کنسرو و..... به صورت بنر نصب شود، ضمنا از دریافت کمک های دست دوم خود داری شود، زیرا مردم به ما اعتماد می کنند و هدایای خود را تحویل می دهند و ما باید به دست هموطنانمان برسانیم، تحویل کالاهای دست دوم امکان پذیر نیست؛ اقلام باید نو باشند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید