گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/01/21 14:24
شناسه : 206339


هدی سادات چاوشی: ساعت 18:45 دقیقه روز دوشنبه بود. یکباره خبری را از بیانیۀ یک آدم‌طوری دیدم. با یک کروات نشسته بود. شبیه کودکانی که عرضۀ در بازی ماندن را ندارند...

آه... بله همان کودک قدیمی بود که فرار را بر برقرار ماندن ترجیح داد و مدام هارت و پورت می‌کند و تیتر خبر این بود: «اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران» .

بعنوان یکی از شهروندان در یکی از جوامع انسانی و البته مسلمان و ایرانی که به این رفتارهای ددمنشانه عادت کرده‌ایم، برای اقدام بی‌پایه و اساس این فرد نامی قلمداد نمی‌کنیم.

اما به عنوان یکی از طلایه‌داران قلم و زبان گویای جامعۀ صلح طلب، علی‌الخصوص جامعه زنان که مهم‌ترین و اصلی‌ترین پشتوانه‌ها در هر کجای جهان به حساب می آیند؛ زین پس تمام جهان را برای ارتش آمریکا ناامن می‌خوانیم.

چرا که بر این باور هستیم که صلح‌طلبی و امنیت در تمام ادوار تاریخی همواره بدور از هرگونه چالش‌های دژخیمی حتی در خشونت‌های کلامی و تفکراتی است که این امر از حمایت‌های حقوق بنیادین بشر قلمداد می‌شود. 
و امروز با تمام درایت در تمام تاریخ اعلام می کنیم آمریکا در هر کجای این دنیا که باشد یک تروریست است وامروز در پایتخت جهان و پایتخت ایران به همه اعلام آماده باش داریم.

این که یک نفر به تنهایی احساس کند که می‌‌تواند شخصیت قوی و قدرتمندی را در خود با گزافه گویی‌های بی‌منطق و اساس، جلوه دهد، از آنچه که افراد بصورت خودجوش با تمامیتی از جنس همت‌های برخواسته از متن این شخصیت را بعنوان یک نبض و شاید گام و اساس، سازماندهی و حفاظت کنند تا در قالب یک نهاد نظامی، رسما فرماندهی و پاسداری امت‌های دوست را با نام «سپاهی» به عنوان جان برکفان روزگار از خود متراوش سازند، عمیقا متفاوت است. که باید بگوییم: آقای ترامپ، تعالی‌مدار بودن با محوریت آینده در توسعه منابع انسانی اثرگذار، یکی از راهبردی‌ترین رویکردها در تبیین مولفه‌های نظام در تمام دولت‌ها و چارچوب شایستگی است...

که این بیانیه و این عقیدۀ غیرمنطقی و عجیب که بیشتر به اختلال سایکوتیک شباهت دارد تا اقدام؛ نه تنها خط بطلانی بر تضمین حیات و ابدیت نظام سپاه پاسداران به تاسیس امام خمینی(ره) در جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود بلکه شبیه بازوانی الکترونیکی بود تا سبب هدایت مردم جهان بر شواهد تاریخی، ایجاد قدرت بیشتر و ترویج شناسنامه ایرانیان باشد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید