تاریخ : 1398/01/26 13:34
شناسه : 206388

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق و خوی آمریکا استکباری است و از همان ابتدا با اسلام و مسلمین در نبرد بود.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در خصوص سپاه اظهار کرد: خلق و خوی آمریکا ضد استکباری است و آمریکا از اصل با اسلام و مسلمین مخالف هست.

وی گفت: آمریکا دوست و رفیق و شفیق صهیونیست هاست و از دوستان اسرائیل این حرکت بچه گانه بعید نیست.

قمی افزود: آمریکا توطئه های بسیاری در حق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، دشمنان جمهوری اسلامی ایران حرکتی احمقانه انجام داده اند و به فرموده امام سجاد(ع)، خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: حرکت بچه گانه آمریکا نه تنها از ارزش های سپاه کم نکرد بلکه به آن افزود و همه ملت و مسئولان ایران اسلامی سپاهی هستند، همه ما پاسدار هستیم، پاسدار انقلاب و ارزش های به جا مانده از امام راحل و شهدای معظم جمهوری اسلامی ایران.

قمی بیان کرد: این حرکت جاهلانه آمریکا، کاملا از سوی ملت و مسئولان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان محکوم است، اگر امروز دوربین ها تصاویر مجلس را پخش کنند امروز تمام نمایندگان مجلس با لباس سپاه وارد محل کار شدند.

وی افزود: آمریکا بزودی تاوان این حرکت اشتباه خود را خواهد داد و ان شاالله به یاری خدا شاهد نابودی دشمنان اسلام و مسلمین در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید