تاریخ : 1398/01/26 15:33
شناسه : 206396

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نقش برجسته سربازان وظیفه نیروهای مسلح در تامین امنیت، دفاع از تمامیت ارضی کشور برهیچ کسی پوشیده نیست.



به گزارش شاخه سبز از ری - سردار محسن فتحی زاده در آیین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: جوانان امروز مانند جوانان 8 سال دفاع مقدس و جوانان مدافع حرم بر آرمان های امام راحل ایستاده اند و در شرایط فعلی نقش تافیر گذار سربازان وظیفه نیروهای مسلح در تامین امنیت، آرامش، دفاع از تمامیت ارضی، جان، مال و ناموس کشور برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی یادآور شد: امروز بنیه دفاعی کشور ما متکی به نیروی جوانان است که در دوران سربازی گام های موثری در راه حفظ امنیت کشور بر می دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: نقش نیروهای مسلح در تامین آرامش و امنیت بر کسی پوشیده نیست و نقش سربازان نیز در آن بسیار قابل توجه است؛ لذا آمادگی، اقتدار، قدرت نظامی و قدرت رزم ما به واسطه آمادگی سربازان و جوانان کشور است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز سربازان وظیفه نیروهای مسلح به نمایندگی از کل سربازان وظیفه کشور در حرم امام خمینی(ره) گردهم جمع شده اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل به ایشان بگویند که جوانان برومند ایران اسلامی امروز نیز مانند گذشته پای اهداف بلند انقلاب تا پای جان استوار خواهند بود.

وی  با اشاره به اینکه نیروهای مسلح علاوه بر مسائل نظام در سایر حوادث و بلایایی طبیعی نیز در کنار مردم هستند، عنوان کرد: سربازان وظیفه نیروهای مسلح و چ.انان کشور امروز در کنار مردم سیل زده در استان های شمالی و جنوبی کشور قرار گرفته اند و اقدام به کمک رسانی می کنند.

فتحی زاده یادآور شد: سربازان مظهر نیرو، قدرت، زیبایی و نشاط و لبریز از عشق و امید است و در میان نیروهای مسلح هستند، دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی را برای شکوفایی استعدادها، کارآمدی های و بصیرت افزایی و ارتقای کارایی و کارآمدی جوانان است.

وی در انتها عنوان کرد : جشنواره جوان سرباز همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) در میان نیروهای وظیفه کشور برگزار می شود، این جشنواره فرصت مناسبی برای توجه به ارزش ها، ظرفیت ها و توانمندی های سربازان وظیفه در نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید