لاریجانی:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1398/01/27 10:29
شناسه : 206406

رییس مجلس شورای اسلامی 29 فروردین ، روز ارتش و نیروی زمینی را به دلاورمردان این نیرو تبریک گفت و تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیل اخیر انصافا با تمام وجود حضور یافت.

«علی لاریجانی» در ابتدای جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک 29 فروردین ماه روز ارتش گفت: رشادت های ارتش را در دفاع مقدس به خاطر داریم و قدردان آنها هستیم.
وی ادامه داد: این روزها در ماجرای سیل ارتش جمهوری اسلامی انصافا با تمام وجود در استان های مختلف حضور داشتند که از زحمات آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

**ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات در دستور کار امروز مجلس
امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز خانه ملت گفت: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون انرژی در خصوص تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه، رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح ماده 3 و الحاق یک ماده به قانون نحوه‌ی پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
وی افزود: قرار است امروز گزارش کمیسیون صنایع و معادن درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت با محور صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از معادن معدنی و وصول هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی در مجلس قرائت شود.
عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک‌نشین اعظم لوگزامبورگ نیز امروز بررسی می شود.

پاسخی بگذارید