تاریخ : 1398/01/27 10:01
شناسه : 206407

شهردار منطقه 20 از مراحل تکمیل پروژه پایانه جوانمرد قصاب بازدید کرد و از پیشرفت 95 درصدی این پایانه خبر داد.


به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار در جریان بازدید از این پروژه که در ساعات اولیه صبح امروز انجام شد، با بیان این مطلب گفت: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه های فرامنطقه ای و مهم است که در این منطقه در حال اجراست و با مساحت 5 هکتار، بزرگ ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران محسوب می شود.

افشار با اشاره به اینکه پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و به زودی به  بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری کامل این پروژه، شهروندان در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به مدهای حمل ونقلی تاکسی، اتوبوس وBRT دسترسی پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: پایانه و پارک سوار جوانمردقصاب با ظرفیت 16 دستگاه اتوبوسBRT،60 دستگاه اتوبوس، 40دستگاه تاکسی و پارک سوار شامل 570 واحد پارکینگ در حال تکمیل است .

افشار گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 25 هزار نفر از ایستگاه جوانمرد قصاب در حال تردد هستند و با افتتاح پایانه و پارک سوار ، کلیه خطوط شهرهای اقماری اطراف این منطقه به این پایانه منتقل و از  ترافیک متراکم اطراف ایستگاه مترو شهرری و معابر و میادین اصلی کاسته می شود.

این بازدید با همراهی معاونان حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری، رئیس اداره فضای سبز ،رئيس اداره توسعه و نگهداشت فني و مدیر روابط عمومی منطقه در ساعات اولیه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید