تاریخ : 1398/01/28 10:20
شناسه : 206430

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی امروز (چهارشنبه) به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

 در اسفندماه سال گذشته در شعبه ۴ ویژه دادگاه مفاسد اقتصادی ۲ جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

روز دوشنبه هفته جاری، سومین جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که در جریان رسیدگی به پرونده مذکور امیر حسین آزاد متهم ردیف اول این پرونده به دفاع از خود پرداخت.

بنا به اطلاع قبلی قرار بود در هفته جاری طی ۳ روز متوالی (دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه) ادامه رسیدگی به این پرونده پیگیری شود اما روز گذشته (سه‌شنبه) چهارمین جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از حدود ۳ ساعت تأخیر، به دلیل عدم حضور وکلای برخی متهمان برگزار نشد.

 چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی امروز (چهارشنبه) به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

این نکته قابل ذکر است که این پرونده 253 جلد می‌باشد و 230 صفحه کیفرخواست برای آن صادر شده است. اتهام این افراد افساد فی الارض، اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با علم به مؤثر بودن اقدامات در اخلال،کلاهبرداری مشدد و جعل امضاء، استفاده از سند مجعول، جعل مهر و خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع است.


متهمان این پرونده امیرحسین آزاد (متهم ردیف اول)، حسن قریانی (متهم ردیف دوم)، مهدی.ب و احسان.ح (متهمان ردیف سوم و چهارم) هستند که امروز دفاعیات خود را عنوان می‌کنند.

پاسخی بگذارید