تاریخ : 1398/01/30 11:13
شناسه : 206447


مهدی غلامی خبرنگار و فعال رسانه ای استان مرکزی گفت: از مدتی قبل که بعضی از افراد معلوم الحال و همچنین رد صلاحیت شده برای کاندید شدن مجلس در خفی اعلام آمادگی و شروع به یارگیری نموده اند، منفعت طلبان و کاسبان استان مرکزی نیز در این امر بیکار ننشسته اند و شروع به رایزنیهایی کرده اند.

غلامی افزود:در این میان که برق پولهای بعضی از افراد، دائم جلوی چشمهای منفعت طلبان است، سبب شده تا این افراد از انجام هرکاری دریغ نکنند و به صورت گروهی هر فرد و اجتماعی را به ناحق تخریب نمایند.

وی ادامه داد:صحبتهای این جماعت برسر کنار گذاشتن علی آقازاده از استانداری مرکزی هم میباشد اما این نکته را باید در نظر داشت که وی حداقل تا انتخابات مجلس ، درسمت خود باقی میماند و اگر افرادی هم از اصولگرایان و چه اصلاح طلبان که با آقازاده ارتباط حسنه ای دارند روی کاربیایند، میتواند تا پایان دولت حسن روحانی اگر اتفاق نادری نیفتد ، خود را در استانداری حفظ کند.

غلامی همچنین بیان داشت:بعضی از افراد باتوجه به اینکه آقازاده استاندار مرکزی اعلام کرده که خود برای انتخابات مجلس کاندید نمیشود، هنوز این مهم را باور ندارند و سعی دارند با طرح این مسئله نماینده های مجلس فعلی و حتی سابق را در نزدیکی انتخابات علیه وی متحد نمایند.

این سرپرست روزنامه شاخه سبز همچنین اضافه کرد:منکر تحرکات وتلاشهای بعضی از افراد برای جایگزینی آقازاده در استان مرکزی نمیتوان شد و این مهم حتی قبل از نیامدن بهروز اکرمی به عنوان معاون سیاسی استانداری کمی نمود پیدا کرد اما بعد از مدتی فروکش نمود اما مجددا با نزدیک شدن به انتخابات مجلس این امر به شکل بارزتری ادامه خواهد داشت.

غلامی اظهارداشت:بعضی از سودجویان هم برای جذب حداکثری افراد صحبت از کلید زدن تغییرات در مدیریتهای استان میکنند و همچنین در این راستا با دادن وعده هایی به برخی دیگر آنها را به طور صددرصدی به سمت خواسته های خود میکشانند و این تغییرات شامل اکثر ادارات و دستگاه ها مانند ارشاد ، آبفا ، شهرداری اراک، حوزه های راه و شهرسازی ، کاروتعاون، فرمانداریها و...میباشد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید